کد خبر : 37296
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 - 16:03

بررسی مشکلات وراهکارهای حمایتی ورزش فلاورجان درشورای اسلامی شهرفلاورجان

بررسی مشکلات وراهکارهای حمایتی ورزش فلاورجان درشورای اسلامی شهرفلاورجان
رئیس شورای اسلامی شهرفلاورجان گفت ورزش نیازمند حمایت هر چه بیشتر مسئولان می باشدو با توجه به بالا بودن آمار جوانان درمرکز شهرستان فلاورجان این نیاز احساس می شود که برنامه ریزی مناسب ودقیق از سوی مسئولین انجام شود.

روزگذشته  با حضور شهردارواعضای شورای اسلامی شهرفلاورجان ورئیس اداره و ورزش و جوانان فلاورجان درسالن شورای اسلامی شهر فلاورجان مشکلات ورزشی فلاورجان  مورد بحث وبررسی قرارگرفت.
دراین نشست رئیس شورای اسلامی شهرفلاورجان گفت ورزش نیازمند حمایت هر چه بیشتر مسئولان می باشدو با توجه به بالا بودن آمار جوانان درمرکز شهرستان فلاورجان این نیاز احساس می شود که برنامه ریزی مناسب ودقیق از سوی مسئولین انجام شود.
لیلا اله دادیان افزود: ایجاد بسترهای مناسب ورزشی در شهر باعث پیشگیری از انحرافات جوانان شده و داشتن جامعه ای سالم موجب پیشرفت و تعالی شهر خواهد شد.
گفتنی است دراین جلسه در خصوص ساخت و بهره برداری از ورزشگاه سه هزار نفری .راه اندازی و بهره برداری از زمین چمن مصنوعی و پیست دومیدانی . پاکسازی زمین و محوطه مورد نظر جهت احداث ورزشگاه  تصمیماتی اتخاذشد
در پایان ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان خواستار تداوم چنین جلساتی با حضور مسئولین ورزش شهرستان و استان به منظور بررسی و رفع مشکلات پیش روی ورزش شهر فلاورجان شد.

 

ربط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان،  خانم  که .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc