کد خبر : 37320
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 - 16:05

بمناسبت روز آتش نشان انجام شد

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان با کارکنان آتش نشانی

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان با کارکنان آتش نشانی
شهردار فلاورجان عنوان کرد :جدیت و پشتکار، تعصب سازمانی و نظم از مهمترین شاخص‌های پیشرفت و موفقیت در مدیریت آتش‌نشانی است،


صبح امروز به‌مناسبت هفتم مهر ماه روز آتش‌نشانی جواد نصری شهردار فلاورجان به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان با حضور در محل آتش‌نشانی، با اهداء گل از زحمات این عزیزان قدردانی کردند .
شهردار فلاورجان با بیان اینکه جدیت و پشتکار، تعصب سازمانی و نظم از مهمترین شاخص‌های پیشرفت و موفقیت در مدیریت آتش‌نشانی است، عنوان کرد: کارکنان آتش نشانی و خدمات ایمنی با توجه به مسئولیت سنگینی که بر عهده دارد، نیازمند توجه همه جانبه است و در این راستا شهرداری از هرگونه طرح و برنامه ای که ضریب امنیت و سلامت شهروندان را افزایش دهد حمایت لازم را انجام خواهد داد .
جواد نصری همچنین از تلاش ها وخدمات پرسنل زحمت کش آتش نشانی تقدیر وتشکر کرد وافزود خدمات آتش نشانی شهرداری محدود به شهر فلاورجان نیست بلکه خدمات انها نیز کل بخش های شهرستان را نیز پوشش می دهد .
ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان نیز در این دیدار با تبریک روز آتش‌نشانی اظهار داشت: روز آتش‌نشانی در حقیقت روز تجلیل از ایثار و گذشت و فداکاری است .
سرکار خانم دکتر اله دادیان گفت: آتش‌نشانان فرشتگان مهربانی هستند که در مواقع بحران و خطر با تمام توان تلاش می‌کنند تا در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رسانده و نهایت تلاش خود را برای نجات همنوعان و هموطنان خودشان به کار می‌بندند بنابراین تجلیل از شما عزیزان وظیفه همگانی است .
درپایان نیز اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان نیز ضمن تبریک هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی از تلاش ها و خدمات شایان کارکنان زحمت کش آتش نشانی تقدیر وتشکر کردند و با اهدا گل و هدیه از تلا شهای آنها تقدیر کردند.
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc