کد خبر : 773
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 9:19

فرماندار فلاورجان :امروزه یکی از وظایف ما، تأکید بر خدمتگزاری به ملت با عزم بیشتر و در قالب مدیریت جهادی است.

فرماندار فلاورجان :امروزه یکی از وظایف ما، تأکید بر خدمتگزاری به ملت با عزم بیشتر و در قالب مدیریت جهادی است.

 فرماندار فلاورجان :امروزه یکی از وظایف ما، تأکید بر خدمتگزاری به ملت با عزم بیشتر و در قالب مدیریت جهادی است. به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در نخستین جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان، ضمن تبریک ایام مبارک ماه رجب، از تلاش های اداره

 فرماندار فلاورجان :امروزه یکی از وظایف ما، تأکید بر خدمتگزاری به ملت با عزم بیشتر و در قالب مدیریت جهادی است.

به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در نخستین جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان، ضمن تبریک ایام مبارک ماه رجب، از تلاش های اداره ثبت احوال شهرستان در عرصه های مختلف بویژه به روزرسانی آمارهای وقایع چهارگانه و پیگیری و رفع نقاط ضعف موجود در شهرستان در سال گذشته، تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: امیدواریم این اداره در سال جاری در راستای انجام اقدامات مربوط به صدور کارت ملی هوشمند و ثبت وقایع چهارگانه شهرستان که ازجمله رسالت های مهم این اداره است، بیش از پیش موفق باشد.

فرماندار فلاورجان با اشاره به نامگذاری سال به نام “دولت و ملت، همدلی و همزبانی” از سوی مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: با توجه و تأکید بر شعار سال، نقش و اثرگذاری عملکرد همه ما افزایش خواهد یافت.

هدایت گفت: امیدواریم در سال جاری به گونه ای عمل کنیم که علاوه بر حرکت در جهت شعار سال به عنوان یک راهبرد و استراتژی مهم، منویات مقام معظم رهبری نیز محقق گردد.

وی با بیان اینکه رویکرد موجود، رویکردی مردم مدارانه ازسوی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همکاری و همراهی مردم را در شرایط موجود می طلبد، یادآور شد: امروزه یکی از وظایف ما، تأکید بر خدمتگزاری به ملت با عزم بیشتر و در قالب مدیریت جهادی است.

وی بر ضرورت مشاوره های پیش از ازدواج تأکید کرد و گفت: افزایش کیفی و کمی مشاوره های پیش از ازدواج زوجین و افزایش آگاهی آنان موجب کاهش آمار طلاق در جامعه می شود.

گفتنی است، اداره ثبت احوال شهرستان در زمینه فعالیت های جانبی در سال گذشته، موفق به کسب رتبه برتر در استان اصفهان شد.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc