کد خبر : 37430
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1397 - 13:45

آغاز عملیات لایروبی کانال‌ها و آبروهای سطح شهر فلاورجان

آغاز عملیات لایروبی کانال‌ها و آبروهای سطح شهر فلاورجان
در آستانه بارش ها و به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر، آغاز عملیات لایروبی کانال ها و آبروهای سطح شهر آغاز شد.

روبی و پاکسازی کانال‌ و جوی های سطح شهر در راستای ارتقای رضایتمندی شهروندی و جلوگیری ازبروز آب گرفتگی و انتشار بوی نامطبوع صورت می پذیرد.

عملیات لایروبی در حفظ محیط زیست مخصوصا در فصل بارش ها ضرورت ویژه دارد؛ لذا اجرای طرح لایروبی کانال‌ها و آبروهای سطح شهر در دستور معاونت اجرائی و خدمات شهری شهرداری قرار گرفته است.

معاونت اجرائی و خدمات شهری شهرداری فلاورجان در این زمینه چنین گفت: شهرداری تاکنون با برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت برای رفع معضل آب گرفتگی خیابان ها، معابر و کوچه ها و گذرهای سطح شهر اقدام نموده است.

در برنامه کوتاه مدت شهرداری قبل از آغاز بارش ها، راهکارهای موقتی برای هدایت روان آب ها در گلوگاه هایی که دچار آبگرفتگی می شود، پیش بینی شده که ایجاد چاه های جذبی و هدایت مسیر روان آب ها از مرکز معابر به حاشیه ها از راهکارهای مقطعی در این زمینه محسوب می شود.

در برنامه بلندمدت نیز در نظر داریم همچون گذشته با ارائه طرح های فنی و کارشناسی شده نسبت به رفع اشکالات و معضلات آبگرفتگی برخی از معابر، خیابان ها و میدان ها اقدام نمائیم.

مهندس حجت اله رضایی افزود: پاکسازی انهار و کانال ها از ضایعات به منظور پیشگیری از بحران در مواقع بارندگی از جمله اهداف این عملیات است.
معاونت اجرائی و خدمات شهری در این خصوص عنوان نمود: لازم است همه شهروندان در ایجاد شهری پاک و ایمن شهرداری را یاری و از تخلیه ضایعات و پسماندها در کانال ها و جوی‌ ها خودداری کنند..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc