کد خبر : 1402
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مهر 1394 - 5:50

برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی در فلاورجان

برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی در فلاورجان

برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی در فلاورجان متسابقین قرآنی در مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی در فلاورجان با هم به رقابت پرداختند. به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، احمد آزادگی اظهار داشت: متسابقین قرآنی در مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی در

برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی در فلاورجان

متسابقین قرآنی در مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی در فلاورجان با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، احمد آزادگی اظهار داشت: متسابقین قرآنی در مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی در فلاورجان با هم به رقابت پرداختند.

وی در ادامه تصریح کرد: این مرحله از مسابقات با حضور ۴۳۰ نفر از خواهران و برادران در روزهای پنجشنبه و جمعه مصادف با ۹ و ۱۰ مهر ماه در بنیاد مهدوی امام خامنه ای قهدریجان برگزار گردید.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه بیان کرد: همچنین آزمون معارف قرآن کریم با حضور ۵۷ نفر از خواهران و برادران در روز جمعه ۱۷ مهر ماه و همزمان با سراسر کشور در جوار حرم مطهر امامزاده شریف(ع) شرودان برگزار شد.

احمد آزادگی در ادامه به برنامه های دهه ولایت اشاره کرد و گفت: در جوار ۱۱ امامزاده واجب التعظیم دعای عرفه برگزار شد و نماز عید قربان نیز با حضور پرشور مردم در آستان مقدس ۸ امامزاده عظیم الشان برپا گردید و همچنین جشن ولایت ویژه عید غدیر خم به همراه برنامه های شاد و متنوع در جوار ۸ امامزاده شریف شهرستان برگزار شد.

وی در ادامهه خاطر نشان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در نظر دارد تا در ایام محرم و صفر برنامه های بسیار جامع و کاملی را در قالب طرح بصیرت عاشورایی در جوار حرم ۱۸ امامزاده واجب التعظیم برگزار کند.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc