کد خبر : 37508
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آبان 1393 - 9:13

نیوزفلاورجان

درباره ما

نیوزفلاورجان اولین ،بروزترین وتنها خبرگزاری داری مجوزرسمی ازوزارت فرهنگ وارشاداسلامی درشهرستان فلاورجان می باشد

نام:نیوزفلاورجان

سردبیر:رضا قاسمی

سال تاسیس :  ۱۳۸۵

زمان لازم برای انتشار اخبارارسالی : ۱ ساعت
عضویت در شبکه‌های اجتماعی:  گوگل پلاس، اینستاگرام، تلگرام و سروش
رنکینگ الکسا (Alexa): رتبه سایت درکشور : زیر۱۰هزاردرکشورایران
پیج رنک گوگل (Google PR) : رتبه سایت درگوگل : ۰ از ۱۰
هزینه درج خبر و رپورتاژ آگهی در سایت نیوزفلاورجان:تماس باشماره ۰۹۱۳۳۳۸۷۴۴۷
بیوگرافی:

نام سابق این خبرگزاری  فالنا (FALNA.IR)بوده ودرسال۱۳۹۱باعنوان رسمی ودامنه NEWSFALAVARJAN.IR  وFALAVARJANNEWS.IR فعالیت خودرا ادامه داده واکنون بانامهای نیوزفلاورجانفلاورجان نیوز مشغول بکارمی باشد

نیوزفلاورجان اولین وتنها وبسایت خبری داری مجوز ازوزارت فرهنگ وارشاداسلامی می باشد که به صورت مستقل درشهرستان فلاورجان می باشد و در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، و اقتصادی ،مذهبی و…..  دراین شهرستان که دارای ۳۰۰هزارنفرجمعیت ۳بخش ۸شهرو۵۶روستافعالیت می‌نماید.
نیوزفلاورجان  به مدد شبکه گسترده اینترنت توانسته است  به سرعت جایگاه خود را در میان رسانه هائی همچون تلویزیون ،روزنامه ،مجلات و… پیدا کرده بطوریکه روز به روز سهم بیشتری را در این میان به خود اختصاص می دهد.
یکی از نقاط قوت این سایت تحلیلی خبری، وجود بخش‌های مختلف خبری می‌باشد. که همواره به صورت جدی از جانب روزنامه‌ها و جراید معتبر الکترونیکی کشوری همچون خبرفارسی ، کانالهاوگروههای تلگرامی استان و شهرستان… پیگیری و بازنشر می‌شود.
با توجه به این که این سایت مستقل بوده ویکی ازنقاط قوت وپیشرفت خودراعدم وابستگی به احزاب وگروههای سیاسی درارائه اخبارواطلاع رسانی می داند ومنبع درآمد خودرا صرفاً ازدرج آگهی و قراردادهای محدود خبری تامین می نماید، لذا چاره ای جز اختصاص بخشی از صفحات به این منابع درآمدی ندارد.
این مجموعه رسانه‌ای خود را در امر اطلاع‌رسانی مستقل می‌داند ، اما گزارش ،نقد و تحلیل کارشناسانه دستگاهها و عملکرد مسئولان و احزاب را وظیفه ذاتی خود می‌پندارد و آن را با هدف ارتقای دانایی جامعه، حق پرسشگری شهروندان و وظیفه پاسخگویی مسئولان با جدیت دنبال می‌کند.و تلاش دارد تا آخرین اخبار،تحلیل‌ها ، گزارش‌ها و همچنین مهم‌ترین اتفاق ها و رویدادهای موثق  روزمره را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.
درج خبر در سایت  نیوزفلاورجان(NEWSFALAVARJAN.IR ):
پایگاه خبری نیوزفلاورجان اولین وتنها سایت‌های خبری مستقل وبدون وابستگی به هیچ حزب وگروه سیاسی خاص اما جزء یکی ازپرمخاطب ترین سایتهای خبری کشور ، استان اصفهان وشهرستان فلاورجان است. همانطور که از رتبه Alexa این سایت بر می‌آید، بازدید روزانه از این سایت خبری بالاست. همین امر این سایت را به انتخابی مناسب برای درج خبر تبدیل کرده است. درج خبر در سایت نیوزفلاورجان موقعیتی را برای شما ایجاد می‌کند که از طریق آن خود را به بازار هدفتان شناسانده و با استفاده از این امکان، مشتریان جدیدی را به سمت خود جذب کنید.
رپورتاژ آگهی در سایت نیوزفلاورجان (NEWSFALAVARJAN.IR ):
سایت نیوزفلاورجان ، اولین وتنها سایت‌های خبری – تحلیلی شهرستان فلاورجان ویکی ازپرمخاطب ترین سایتها ی خبری شهرستانی را دارد و این گواه آن است که رپورتاژ آگهی در سایت نیوزفلاورجان حتما و بلاشک مورد توجه بسیاری قرار خواهد گرفت.بیش ازیک دهه سابقه و دقت این سایت در رپورتاژ آگهی و درج خبر می‌تواند کمک حال کسب و کار شما شود. تجربه نیوزفلاورجان می‌تواند در بهتر دیده شدن کسب و کارتان به شما کمک کند. این همان چیزیست همه با تبلیغات گران قیمت سریع در بدست آوردنش دارند، ولی بیشتر اوقات این اتفاق از طریق تبلیغات یا نمی‌افتد یا اصلا ممکن نیست.
تبلیغات در رسانه های اینترنتی نسبت به سایر رسانه ها دارای مزایای گوناگونی است ولی مهمترین این مزایا دو طرفه بودن آن می باشد. در رسانه هائی همچون تلویزیون و روزنامه اطلاعات بصورت یکطرفه به مخاطب عرضه می شود و هیچ گونه بازخوردی از آمار مخاطبین و یا نظرات ایشان وجود ندارد ، حال آنکه در اینترنت ارتباط دوطرفه بوده و بصورت هوشمند برقرار می گردد.
حضور فعالان بخش تولید و بازرگانی در اینگونه سایتها نیز امروزه از اهمیت بسزائی برخوردار شده ، چرا که امکانات خاص اینترنت بعلاوه سایر خواص دیگر رسانه‌ها موجب گردیده است تا تبلیغات و یا هرگونه حضور در اینترنت تاثیرگذاری فوق العاده‌ای برای شرکتها در برداشته باشد.
 
ثبت خبر در سایت  نیوزفلاورجان (NEWSFALAVARJAN.IR ):
گستره پوشش مطالب در این سایت بسیار بالاست. این امر نشان از آن است که نیوزفلاورجان دایره خوانندگان وسیعی از طیف‌های مختلف دارد. دیده شدن مهمتر از هر چیز دیگریست. ثبت خبر در سایت خبری پربازدیدی چون نیوزفلاورجان را تصور کنید که نه تنها خوانندگان زیادی دارد، بلکه در تمامی شبکه‌های اجتماعی چون گوگل پلاس، اینستاگرام، تلگرام و سروش نیز صفحه‌ای مختص به خود دارد. واخباراین سایت ازکانالهاوگروههای تلگرامی استان و شهرستان… پیگیری و بازنشر می‌شود. این دقیقا همان چیزیست که شما می‌توانید از آن بهره برده و نام خود را بر زبان‌ها بیاندازید. ثبت خبر در سایت نیوزفلاورجان می‌تواند کمک شایانی به پخش شدن نام کسب و کارتان در بازار هدفی که در نظر دارید بکند.
مزایای درج خبر در سایت نیوزفلاورجان (NEWSFALAVARJAN.IR ):
همانطور که گفته شد، دقدقه این روزهای هر کسب و کاری دیده شدن است. تبلیغات بسیار در این زمینه کاربردیست اما هزینه بسیار بالایی دارد. علاوه بر داشتن هزینه پایین‌تر از تبلیغات، ثبت خبر در سایت نیوزفلاورجان ، در مقایسه با تبلیغات تاثیرگذاری بیشتری در بازار هدف خواهد داشت. همچنین رپورتاژ آگهی در سایت نیوزفلاورجان ۱۰۰% جامعه بزرگتری را هدف قرار می‌دهد، حال آنکه این اتفاق ممکن است در تبلیغات نیافتد؛ راحت‌تر بخواهیم صحبت کنیم تبلیغات به نسبت هزینه‌هایش ریسک بالایی دارد در حالی که درج خبر در سایت نیوزفلاورجان بازخوردی که مدنظرتان می‌باشد را خواهد داشت.

اهداف، سیاستها و اولویتهای نیوزفلاورجان

نگاه تحلیلی و آسیب‌شناسانه به مسائل

– بازتاب واقعی اخبار

– سرعت و دقت در انتشار اخبار

– پرهیز از افراط و تفریط

– توجه به مخاطب و ایجاد اعتماد پایدار بین رسانه و مخاطب

– صداقت و امانت‌داری در انتشار اخبار

– پرهیز از ایجاد تنش‌های آسیب‌زا در افکار عمومی

– تلاش در جهت ایجاد روحیه امیدواری واقع‌نگرانه در جامعه

– بازنمایی همه جانبه و بی‌طرفانه اندیشه‌ها و افکار در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

 
 
 
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc