کد خبر : 37522
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1396 - 22:45

تجلیل از 1800 نفر  فرهنگی و دانش آموز شرکت کننده در پرسش مهر 17 و مسابقات فرهنگی هنری ، قرآن و عترت ، برگزار شد

همایش تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی هنری ، قرآن و عترت در فلاورجان

همایش تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی هنری ، قرآن و عترت در فلاورجان
همایش بزرگ تجلیل از 1800نفر  دانش آموز دختر و پسر وفرهنگیان  برگزیده مسابقات فرهنگی هنری ، قرآن و عترت ، آموزش و پرورش فلاورجان برگزار گردید

همایش بزرگ تجلیل از ۱۸۰۰ نفر فرهنگیان  و دانش آموزان  دختر و پسر مسابقات پرسش مهر ۱۷ و فرهنگی هنری ، قرآن و عترت ، با حضور  کمالی مدیر آموزش و پرورش  فلاورجان و تعدادی از مسئولین ، در سالن امام علی (ع) مدیریت  آموزش و پرورش  فلاورجان  برگزار گردید.
این مراسم روز گذشته ساعت ۸ الی ۱۰ ویژه ی دانش آموزان دختر و از ساعت ۱۰ الی ۱۲ ویژه دانش آموزان پسر در سالن امام علی (ع) مدیریت برگزار شد.
معاون  پرورشی و امور تربیتی آموزش و پرورش  فلاورجان درباره این همایش افزود : این همایش جهت تجلیل از ۱۸۰۰ نفر  فرهنگی و دانش آموز شرکت کننده در پرسش مهر ۱۷ و مسابقات فرهنگی هنری ، قرآن و عترت ، برگزار شده که به دلیل محدودیت فضا و زمان ، فقط دارندگان رتبه های اول این مسابقات که تعداد ۷۰۰ نفر هستند در این همایش حضور داشته اند و دانش آموزانی که حائز رتبه های دوم و سوم هستند در مدارس مورد تقدیر قرار می گیرند .
در این همایش کمالی مدیر آموزش و پرورش فلاورجان ضمن تبریک موفقیت های بدست آمده به فرهنگیان  و دانش آموزان از تلاشهای صورت گرفته در حوزه ی پرورشی تقدیر و تشکر نمود .ایشان رمز موفقیت این دانش آموزان را در تلاش بی وقفه ی مدیران ، معاونین پرورشی ، همت عالی و پشتکار دانش آموزان دانست و اظهار داشت : « یکی از مهمترین اهداف برگزاری مسابقات فرهنگی هنری قرآن و عترت ، استعدادیابی و پرورش خلاقیت دانش آموزان است ».


ایشان در ادامه با  اشاره به اینکه تعدادشرکت کنندگان در این مسابقات در سال ۹۴ شش هزار نفر بوده و این عدد در سال ۹۵  رشدچشمگیر و قابل ملاحظه ی ۵ برابری داشته و به تعداد ۳۰۰۰۰ دانش آموز رسیده است ، تصریح نمود : « امسال تقریبا تمام دانش آموزان مدارس در مسابقات فرهنگی هنری شرکت کردند و این نشاندهنده ی انگیزه ی بالا و شوق و علاقه ی دانش آموزان برای شرکت در این مسابقات است و البته انتظار می رود با تلاش مضاعف بتوانیم درخشش بیشتری در عرصه های استانی و کشوری داشته باشیم ».
دکتر کمالی در ادامه عنوان نمود :« از هدفهای دیگر برگزاری مسابقات فرهنگی هنری می توان به مهارت آموزی به دانش آموزان ، آموزش رفتار صحیح و برقراری تعامل درست با جامعه و آماده کردن دانش آموزان برای پذیرش مسئولیتهای اجتماعی در آینده اشاره نمود » .
وی ضمن اشاره به شعار سال گذشته ی مدیریت آموزش و پرورش ، که مدرسه مهد تمرین خردورزی ، سبک صحیح زندگی و تعامل درست با دیگران است اظهار داشت : « در دنیای کنونی برقراری ارتباط درست با دیگران اهمیت ویژه و فوق العاده ای دارد که این امر در سایه آموزش و پرورشی منسجم و با برنامه های هماهنگ تحقق میابد » .
مدیر آموزش و پرورش فلاورجان  همچنین به شعار سال ۹۶ مدیریت آموزش و پرورش ، اشاره نمود و ابراز داشت :« شعار امسال ما همگرایی خانه و مدرسه ، تفکر خلاق و پرورش استعدادهاست  و این بدان معناست که میتوان از ظرفیت و پتانسیل اولیا و مشارکت بیشتر آنها دربعضی از امور مدرسه در جهت تقویت و پرورش استعدادها و معرفی دانش آموزان مستعد و خلاق به جامعه استفاده نمود » .
از دیگر برنامه های این همایش اجرای سرود نماز توسط دانش آموزان دبستان آیت الله غفاری فلاورجان و قرائت قرآن توسط گروه تواشیح وصال دارالقرآن الکریم فلاورجان بود. و درپایان این مراسم با اهدای هدایایی از رتبه های اول برگزیدگان مسابقات فرهنگی هنری قرآن و عترت تجلیل به عمل آمد .
 
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc