کد خبر : 37535
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهریور 1396 - 15:15

در جمع خانواده های محترم شهدا و مسئولین شهر بهاران

تسریع در جمع آوری تاریخ شفاهی شهر بهاران

تسریع در جمع آوری تاریخ شفاهی شهر بهاران
دبیر ستاد کنگره ملی ۱۳۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان:نسل جدید توقع دارند خاطرات بدون تحریف از زبان کسانی که این صحنه ها را دیده اند، بشنوند و شهدا را بیشتر درک کنند.

به نقل از روابط عمومی ستاد کنگره ملی ۱۳۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان دبیر ستاد کنگره ملی ۱۳۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان در جمع خانواده های محترم شهدا و مسئولین حوزه مقاومت و پایگاه های بسیج شهر بهاران محله باغکومه اظهار داشت: جامعه و همه ی مردم مدیون خون شهدا هستند زیرا شهدا برای حفظ و سربلندی ایران اسلامی از عزیز ترین دارایی خود گذشتند.
وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با تأسی از فرهنگ عاشورایی امید و انگیزه ای جوانان را برای مبارزه با استکبار جهانی افزایش میدهد و آن را به هدف متعالی تبدیل میکند.
ایشان در ادامه بیان داشت: با توجه به آغاز به کار دفتر جمع آوری و ثبت و ضبط خاطرات شهدا در شهر بهاران و تسریع در جمع آوری تلاش میکنیم خاطرات هشت سال دفاع مقدس که گنجینه های نظام است برای همیشه ماندگار شود.
محمد رئیسی دبیر ستاد کنگره ملی ۱۳۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان یادآور شد: نسل جدید توقع دارند خاطرات بدون تحریف از زبان کسانی که این صحنه ها را دیده اند، بشنوند و شهدا را بیشتر درک کنند.
در پایان گزارشی از نحوه آموزش مصاحبه گران ارائه نمود، سپس تیم آموزش دیده به تبادل نظر پرداختند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc