کد خبر : 37540
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1396 - 20:24

رضا قاسمی دونده فلاورجانی  دوی سرعت ایران

رضا قاسمی: پس از مصدومیت این مدال خوشحالم کرد/ از فدراسیون بابت اعتمادش متشکرم

رضا قاسمی: پس از مصدومیت این مدال خوشحالم کرد/ از فدراسیون بابت اعتمادش متشکرم
به سختی تمرین کردم  و شرایط بد مصدومیت را پشت سر گذاشتم و رضا قاسمی دونده دوی سرعت ایران:دوست دارم مدال بازی های آسیایی را هم به افتخاراتم اضافه کنم

رضا قاسمی دونده فلاورجانی  دوی سرعت ایران از کسب مدال در بازی های داخل سالن آسیا ابراز رضایت کرد.
رضا قاسمی، دونده دوی سرعت ایران و مقام سوم دوی ۶۰ متر بازی های داخل سالن آسیا پس از کسب مدال برنز در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: « مدتی بود به علت مصدومیتم نمی توانستم در مسابقات شرکت کنم و خوشحالم که توانستم پس از رهایی از مصدومیت به مدال بازی ها دست یابم. فدراسیون به من اعتماد کرد و در شرایطی به اردوی ارومیه رفتم که هدفم در ابتدا پاسخ اعتماد فدراسیون بود. شکر خدا مدال گرفتم و از رکوردم هم راضی هستم.»
دونده اصفهانی  در ادامه گفت: « شکر خدا شرایط خوبی در دو و میدانی ایران حاکم شده و فدراسیون برای بازی های آسیایی جاکارتا برنامه ریزی کرده است. مسئولین ورزش کشور باید بیش از پیش به دو و میدانی توجه کنند. ما نیازمند حمایت دستگاه های دولتی هستیم تا از الان برای موفقیت در جاکارتا دور خیز کنیم.»
قاسمی در پایان خاطر نشان کرد: « به سختی تمرین کردم  و شرایط بد مصدومیت را پشت سر گذاشتم و دوست دارم مدال بازی های آسیایی را هم به افتخاراتم اضافه کنم. نیاز به تمرکز و تمرین و اردو دارم که مطمئنم فدراسیون با درایت کامل در این زمینه تصمیم خواهد گرفت.».

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc