کد خبر : 37548
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1396 - 13:47

نماینده مردم  شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی

شهیدانی مثل شهید حججی الگوی نوجوانان و جوانان هستند.

شهیدانی مثل شهید حججی  الگوی نوجوانان و جوانان هستند.
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به  تقارن روز دوم ماه محرم با آغاز سال تحصیلی گفت: انشاءا... این تقارن باعث شود برکت امام حسین(ع) و عزاداری او سالی سرشار از موفقیت در برنامه‌های تحصیلی را برای شما ارمغان داشته باشد.

حجت الاسلام موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در مراسم بازگشایی مدارس در مدرسه سید مرتضی  شهر پیربکران  ضمن تبریک شروع سال تحصیلی به همکاران  و دانش آموزان منطقه اظهار امیدواری کرد که روحیه ۸ سال دفاع مقدس در وجود همه ما و در همان مسیر معنوی باقی بماند.
وی در ادامه با اشاره به تعداد زیاد شهیدان آموزش‌وپرورش گفت : شهیدان رجایی و باهنر اسوه‌های شهدای آموزش‌وپرورش هستند. و شهیدانی مثل شهید حججی که سرخود را فدای اهل‌بیت کردند الگوی نوجوانان و جوانان ما هستند.
نماینده مردم  شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی خطاب به دانش آموزان دختر  مدرسه سید مرتضی گفت: انشاءا… شما که مادران فردای ایران هستید در مدرسه طوری تربیت شوید و طوری روی شما سرمایه‌گذاری شود که بتوانید نسل آینده‌ای تربیت کنید که مدافع اهل عصمت و طهارت باشد.
وی در ادامه با اشاره به  تقارن روز دوم ماه محرم با آغاز سال تحصیلی گفت: انشاءا… این تقارن باعث شود برکت امام حسین(ع) و عزاداری او سالی سرشار از موفقیت در برنامه‌های تحصیلی را برای شما ارمغان داشته باشد.
 
نماینده مردم شهرستان فلاورجان  در مجلس درباره اهمیت دین اسلام به زنان گفت: شما به‌عنوان یک دانش‌آموز پژوهش کنید آیا زنان ما در دوره قبل از انقلاب به‌اندازه یک‌دهم بعد از انقلاب ازنظر تحصیلات و دانشگاه  در این امر مشغول بوده‌اند.اشتغال فعلی ما هم قابل‌مقایسه با قبل از انقلاب نیست. در حال حاضر تعداد زیادی از خواهران در ادارات و ارگان های مختلف مشغول به کار و فعالیت هستند. اسلام برای زنان آن‌قدر ارزش قائل است که در هیچ دینی این‌چنین است.
وی در پایان صحبت‌ها   با ذکر حدیث پیامبر اسلام(ص)” علم بر هر مسلمانی واجب است” اهمیت اسلام را به یادگیری علم را یادآور شد.از دانش آموزان درخواست کرد در مدرسه و منزل تمام فکر و ذهن خود را به فراگیری علم مشغول کنند تا بتوانند آینده‌ساز خود و کشور خود شوند.
گفتنی است   مراسم بازگشایی مدارس  در بخش پیربکران با حضور حجت الاسلام موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان،اصغر هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان  ، ابراهیم غلامرضایی رییس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ،مجتبی سهرابی رییس آموزش و پرورش منطقه پیربکران، وسایر مسئولین  برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc