کد خبر : 37552
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 - 8:44

شهرستان فلاورجان

افتتاح سالن نمازخانه شهید رحمت الله رحیمی در دبستان شهدای شرودان و کروچ

افتتاح سالن نمازخانه شهید رحمت الله رحیمی در دبستان شهدای شرودان و کروچ
سالن نمازخانه شهید رحمت الله رحیمی توسط خانواده ی معزز شهید رحمت الله رحیمی و تعداد دیگری از خیرین بزرگوار روستای شرودان افتتاح گردید

همزمان با آیین نمادین نماز جماعت در مدارس سراسر شهرستان فلاورجان ،مراسم افتتاح سالن نمازخانه دبستان شهدای شرودان و کروچ برگزار گردید.

سالن نمازخانه ی شهید رحمت الله رحیمی دبستان شهدای شرودان و کروچ ، همزمان با برگزاری آیین نماز جماعت نمادین در روز اول مهرماه افتتاح گردید. این سالن با مساحت ۱۴۴ متر مربع زیربنا و اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان ، توسط خانواده ی معزز شهید رحمت الله رحیمی و تعداد دیگری از خیرین بزرگوار روستای شرودان تاسیس گردید.
 
کمالی مدیر آموزش و پرورش فلاورجان  در مراسم افتتاح این سالن ضمن تقدیر و تشکر از بانیان ساخت سالن نمازخانه اظهار داشت : « مدرسه مکان مقدس تعلیم و تربیت  است . پایه و اساس تربیت دینی به عنوان امر به معروف ، شناخت و معرفی نماز و جایگاه والای آن در دین اسلام به نسل جوان امروز است و این میسر نمی شود مگر در سایه ی پرورش و تربیت عملی که داشتن نمازخانه در هر مدرسه ای از ملزومات آن است ».
ایشان در ادامه افزود : « مدارس نوساز ما سالن نمازخانه دارند و مدارسی هم که از داشتن نمازخانه محروم هستند باید با کمک و مساعدت خیرین اقدام به ساخت آن شود ».
 
در پایان این مراسم معنوی از کلیه ی خیرین و مدیر سابق آموزشگاه تقدیر بعمل آمد.


 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc