کد خبر : 37557
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1396 - 12:00

با حضور هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان

جلسه کارگروه اشتغال شهرستان فلاورجان برگزار شد

جلسه کارگروه اشتغال شهرستان فلاورجان برگزار شد
فرماندار شهرستان فلاورجان : اگر اطلاع رسانی مطلوب در حوزه اشتغال و آموزش مهارت های فنی حرفه ای صورت گرفته بود و با توجه به تعداد متقاضیان اشتغال، قطعا امروز وضعیت بهتری را شاهد بودیم.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری فلاورجان مهندس اصغر هدایت فرماندار شهرستان در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام گفت:کلیه دستگاه ههای اجرایی شهرستان باید تمام قد در حوزه اشتغال با جدیت تمام وارد این عرصه گردند.
وی در ادامه افزود :هیچ مدیری نباید بنشیند و منتظر باشد که فرصت ها برایش فراهم شود بلکه باید وقت بیشتری برای چانه زنی و پیگیری برای جذب اعتبارات و ایجادفرصت های شغلی قرار دهدتا بتوانیم در این عرصه به موفقیت ها و تحولات بیشتری دست پیدا کنیم.

مدیر ارشد اجرایی شهرستان ضمن توصیه به همه مدیران از رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی خواست با توجه به اینکه تا کنون بالغ بر ۵۰ کارگاه اعلام آمادگی برای آموزش مهارت های فنی حرفه ای نموده اند، خواست تا در حوزه اشتغال و آموزش نیروهای فنی پیگیری های مجدانه ای داشته باشد.
فرماندار شهرستان در ادامه گفت: اگر اطلاع رسانی مطلوب در حوزه اشتغال و آموزش مهارت های فنی حرفه ای صورت گرفته بود و با توجه به تعداد متقاضیان اشتغال، قطعا امروز وضعیت بهتری را شاهد بودیم.
وی در ادامه افزود: اتاق فکر اشتغال اینجاست وباید ما در حوزه آسیب های اجتماعی که یکی از مهمترین مولفه های آن بیکاری است همه بهم دیگر در این عرصه جهت رفع و ریشه کن کردن این معضل اجتماعی کمک بدهیم ودر جامعه امید ونشاط را در مردم و جامعه ایجاد نماییم.
مهندس هدایت ضمن تشکر از بانکهایی که در جهت اشتغال و تسهیل در روند پرداخت تسهیلات اشتغال اقدامات خوبی انجام داده اند گفت:ما باید اعتباراتی که مشخص شده است را بصورت کامل در شهرستان جذب و علاوه بر آن نسبت به افزایش این اعتبارات اقدامات ویژه ای انجام دهیم..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc