کد خبر : 37575
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1396 - 18:47

به امامت ائمه جمعه شهر ومساجد

نماز ظهر عاشورا در شهرستان فلاورجان اقامه شد+تصاویر

نماز ظهر عاشورا در شهرستان فلاورجان اقامه شد+تصاویر
مردم شهرستان فلاورجان وشهرها وروستاهای آن همراه با دیگر مردم استان نماز ظهر عاشورا را اقامه کردند

مردم شهرستان فلاورجان همراه با دیگر مردم استان نماز ظهر عاشورا را اقامه کردند
قیام عاشورا، رخدادی است که تاریخ اسلام، حتی تاریخ بشریت همانندی برای آن سراغ ندارد. جایگاه بلند عاشورا آن‌را به‌صورت رویداد جاودانه‌ای درآورده است که همچون نگین درخشان بر تارک تاریخ و فرهنگ بشری می‌درخشد. با وجود دستان تحریف‌گری که در خلال چهارده قرن در پی تحریف حقیقت ارزشهای نهضت حسینی(ع) برآمده‌اند، آنچه از عاشورا برای ما به یادگار مانده، از چنان عمق و غنایی برخوردار است که تا فرجام تاریخ، پیام‌آور ارزشهای والای انسانی و الهام‌بخش انسانهای آزاده و خداجو خواهد بود. عاشورا از دیرباز مظهر عشق به خداوند و تسلیم محض در برابر او و سمبل قیام در راه دین و آزادی‌خواهی و شهادت‌طلبی بوده است
مردم و هیئات مذهبی شهرستان فلاورجان از صبح تا ظهر امروز به عزاداری پرداختند و بعد از عزاداری و نماز باشکوه ظهر عاشورا را در نقاط مختلف شهرهای ۸ گانه و روستاهای این شهرستان به جماعت برپا کردند.


هیئت‌های مذهبی و مردم عزادار شهرستان فلاورجان ظهر امروز شور و شعور حسینی را در هم آمیختند و به پیروی از امام و مقتدای خود، فریضه الهی نماز را به جا آوردند و پس از آن دوباره به عزاداری پرداختند.
نماز ظهر عاشورا با حضور عزاداران حسینی در شهرفلاورجان در گلزار شهدای این شهر به امامت حجت الاسلام قدوسی امام جمعه فلاورجان ودر شهر قهدریجان با حضور امام جمعه محترم شهر قهدریجان در حسینیه بزرگ این شهر برگزار شد.
.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc