کد خبر : 37582
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1396 - 9:42

در میدان مسجد جامع روستای زفره  

یادواره شهید "آبروی محله " در روستای "زفره " برگزار شد

یادواره شهید "آبروی محله " در روستای "زفره " برگزار شد
یادواره شهید ابروی محله با محوریت شهید جاویدالاثرشیخ مهدی مؤیدزفره در روستای زفره  از توابع بخش مرکزی فلاورجان  برگزار شود.

باهدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی رشادت‌های شهیدان به نوجوانان و جوانان یادواره شهید “آبروی محله ” در روستای زفره  برگزار شد.
عصر روزگذشته  باهدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی رشادت‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نوجوانان و جوانان درروستای زفره یادواره شهید جاویدالاثرشیخ مهدی مؤید زفره باعنوان “آبروی محله ما” با حضور اقشار مختلف مردم،در  “روستای زفره ” ازتوابع بخش مرکزی فلاورجان  برگزار شد.
این مراسم با حضور هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان ،سرهنگ فتحیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ،موسوی بخشدار بخش مرکزی  و حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین صادقی امام جمعه شهر  ایمانشهر و با حضور خانواده های محترم شهدا، رزمندگان، همرزمان شهدا، مسئولین سپاه ناحیه فلاورجان، ائمه ی جماعات و قشر هایی از مردم ولایت مدارسایر مسئولین و مردم شهید پرور شهرستان در میدان مسجد جامع  “روستای زفره ”   برگزار شد.
این مراسم معنوی که  از ساعت ۱۶  شروع  و تا قبل از اذان مغرب به طول انجامید با سخنرانی دبیر کنگره سرداران و ۱۳۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان  ،بیان خاطرات و حماسه آفرینی و ویژگی ها و سبک زندگی شهید توسط همرزم شهید  . اجرای گروه تواشیح صابرین شهر قهدریجان ،اجرای عزاداری سرورسالارشهیدان از دیگر برنامه های این یادواره بود .
در حاشیه مراسم اصغر هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان در گفتگو با خبرنگار ما  افزود: مردم به خوبی به وظیفه خویش عمل می کنند و انشاءالله مسئولین هم بتوانند به وظیفه خود عمل نمایند.
در ادامه فرماندار شهرستان گفت: مردم شهیدپرور زفره باید به خود ببالند که چنین شهدایی را تقدیم انقلاب نموده اند که داوطلبانه برای شکستن خطوط دشمن در عملیات بیت المقدس برای آزاد کردن جاده اهواز خرمشهر آگاهانه و عاشقانه قدم در راه جهاد و مبارزه با دشمنان دین واسلام نهادند.
شهید مهدی مویدزفره متولد ۱۳۲۸/۰۱/۲۰ در روستای زفره است که در تاریخ  ۱۳۶۱/۰۲/۲۰  در عملیات بیت المقدس به فیض شهادت نائل گردید است
گفتنی است روستای زفره تعداد  ۱۶ شهید در دوران هشت سال جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب کرده است
تصاویر :


 
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc