کد خبر : 37601
تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1396 - 7:43

روستای بوستان شهرستان فلاورجان

حضور وزیر راه و شهرسازی  در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در شهرستان فلاورجان

حضور وزیر راه و شهرسازی  در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در شهرستان فلاورجان
وزیر راه و شهرسازی که   به همراه  معاونین خود برای افتتاح چندین طرح عمرانی وراه ارتباطی و مشاهده و برطرف کردن مشکلات راه به استان اصفهان سفر کرده بود، در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در منزل حجه الاسلام موسوی لارگانی در روستای بوستان شهرستان فلاورجان  شرکت کرد .

وزیر راه و شهرسازی که   به همراه  معاونین خود برای افتتاح چندین طرح عمرانی وراه ارتباطی و مشاهده و برطرف کردن مشکلات راه به استان اصفهان سفر کرده بود، با حضور در شهرستان فلاورجان و با همراهی  استاندار اصفهان  و جمعی از مدیران کل استان در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در منزل حجه الاسلام موسوی لارگانی در روستای بوستان شهرستان فلاورجان  شرکت کرد .


گفتنی است وزیر راه و شهرسازی   در نخستین روز سفر خود به اصفهان از طرح های توسعه فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان و عملیات اجرایی آزادراه شرق اصفهان بازدید کرد. بازدید از طرح ۲ بانده شدن محور اصفهان – اردستان و افتتاح روکش آسفالت در سطح استان و افتتاح WIM ‘توزین درحال حرکت’ از دیگر برنامه های سفر وزیر راه و شهر سازی به اصفهان بود.
آخوندی همچنین روز پنحشنبه از طرح بازسازی و پیاده راه سازی خیابان چهارباغ اصفهان بازدید کرد و در ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان اصفهان شرکت کرد.افتتاح ۱۵ کیلومتر از آزاد راه غرب اصفهان، بازدید از طرح قطارشهری بهارستان، افتتاح ایستگاه راه آهن ریز و ۱۲ کیلومتر خط اتصال به فولاد مبارکه و بازدید از طرح ۲ خطه شدن مسیر ریلی زرین شهر به بافق از دیگر برنامه های سفر وزیر راه و شهرسازی به اصفهان بود..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc