کد خبر : 37603
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1396 - 9:57

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان

شهرستان فلاورجان زیبنده بهترین‌ها و در تمامی عرصه‌ها فراتر از مأموریت شهری خود ظاهر شده است

شهرستان فلاورجان زیبنده بهترین‌ها و در تمامی عرصه‌ها فراتر از مأموریت شهری خود ظاهر شده است
شهرستان فلاورجان زیبنده بهترین‌ها است٬ این شهرستان همواره نشان داده در تمامی عرصه‌ها فراتر از مأموریت شهری خود ظاهر شده است.

محمدعلی طرفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان عصر روز گدشته  در آیین تکریم و معارفه شهردار فلاورجان، اظهار کرد: شهرستان فلاورجان زیبنده بهترین‌ها است٬ این شهرستان همواره نشان داده در تمامی عرصه‌ها فراتر از مأموریت شهری خود ظاهر شده است.
وی  افزود: موقعیت جغرافیایی این شهرستان در استان و کشور اثرگذاری ملی دارد، فلاورجان به لحاظ شرایط اقلیمی هم اثرگذار بوده و در عرصه کشاورزی و صنعت به خوبی بروز و ظهور داشته است.
وی در ادامه با بیان اینکه وجود نیروی انسانی زحمتکش در شهرستان همواره در استان قابل توجه بوده است افزودند : شخصیت بزرگی همانند  مرحوم حضرت آیت الله شریعت که از  روحانیت مبارز و زحمتکش و  فعالان این شهر بود و زحمات صادقانه و بی آلایش این عالم  بزرگ همواره نقش موثری در توسعه شهرستان ایفا کرد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ادامه داد: با وجود محدودیت‌های فعلی به خصوص در بحران آب این شهرستان با چالش جدی مواجه شده است و تمامی تلاش مدیران استانی و شهرستانی باید در جهت ارتقاء جایگاه بهتر این شهرستان در عرصه ملی بروز و ظهور پیدا کند و از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده شود.
وی یکی از فعالیت‌های عمده شهرداری‌ها و شورای اسلامی شهرهای استان را تحقق طرح جامع شهری با بررسی ضرورت‌های تعیین شده نظام مدیریتی شهری دانست و عنوان کرد: یکی از کارهای اصلی شهرداری‌ها کارهای عمرانی در شهر است و هدف این بوده که هفتاد درصد از اعتبارات یک شهر در بخش عمرانی هزینه شود.
طرفه درپایان با بیان اینکه ما منتظریم یک طرح رفاهی فرهنگی خدماتی در شهر فلاورجان با مشارکت بخش خصوصی شکل بگیرد و عملیاتی شود خاطر نشان کرد: مزیت مهم مردم این شهرستان مشارکت مردم در تمامی عرصه‌ها به خصوص طرح‌های عمرانی و استفاده از سرمایه‌گذاری در اجرای آن‌ها است که باید این مهم را قدر دانست و مرکز شهرستان را در خور شأن والای مردم نشان داد.

همچنین در ادامه حجت‌الاسلام موسوی لارگانی با اشاره به فعالیت‌های شوراهای اسلامی ادوار مختلف فلاورجان، اظهار داشت: باید از زحمات شوراهای ادوار مختلف تشکر کرد٬ امید است توفیق خدمت بیشتر برای مردم در عرصه جدید فراهم شود.

وی با اشاره به افزایش بودجه در سطح شهرداری‌های فلاورجان، افزود: با اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در طی این چند سال شهری که از نظر بودجه در بین آخرین رتبه‌ها بود امروز جایگاه بهتری دارد ولی شأنیت مردم فلاورجان بالاتر از این حد است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به احداث ایستگاه مسافربری در بخش پیربکران شهرستان فلاورجان، خاطر نشان کرد: با به وجود آمدن چنین ظرفیتی شایسته است که جهت رفاه بیشتر مردم و با توجه به قول مساعد وزیر محترم راه و شهرسازی مسؤولین شهرستانی  و استانی نیز در تحقق آن بیشتر یاری رسانند.


امام جمعه فلاورجان نیز در این مراسم با تشکر از خدمات شهرداران و شوراهای اسلامی در دوره های مختلف افزود نیکی کردن به مردم بهترین توشه آخرت است و شهرداری جایی که  بیشتر مردم با آنها سروکار دارند و کسانی که به عنوان شهردار مشغول به خدمت هستند بهترین فرصت برای اندوخته کردن توشه آخرت  دارند و این فرصت را باید غنیمت شمرده و از آن غافل نشوند

مهندس هدایت فرماندار فلاورجان نیز در این مراسم ضمن آرزوی سلامتی برای اعضای شورا های دوره چهارم و توفیق در کارها برای شورا های دور پنجم اززحمات  امیر احمد زندآور شهردار سابق شهرفلاورجان تشکر و  برای جواد نصری شهردار جدید فلاورجان آرزوی موفقیت وسربلندی نمود

گفتنی است مراسم تودیع امیر احمد زندآور شهردار سابق فلاورجان و معارفه جواد نصری به عنوان شهردار فلاورجان عصز  شنبه ۲۲ مهر ماه با حضور مهندس طرفه  معاون عمرانی استانداری اصفهان ، هدایت  فرماندار فلاورجان ، موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان در مجلس ، امام جمعه شهرستان ، اعضای شورای شهر و  شهرداران دیگر شهرها مسئولان ادارات و نهادها در سالن اجتماعات آموزش وپرورش فلاورجان  برگزار شد.
 
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc