کد خبر : 37610
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1396 - 9:14

پیام تبریک فرماندار فلاورجان به مناسبت هفته تربیت بدنی

پیام تبریک فرماندار فلاورجان  به مناسبت هفته تربیت بدنی

اصغر هدایت فرماندار شهرستان ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در پیامی این هفته را به همه جوانان و ورزشکاران این شهرستان تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است : فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را به جامعه ورزشی شهرستان، به ویژه کارکنان اداره ورزش و امور جوانان و تمامی کسانی که در

اصغر هدایت فرماندار شهرستان ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در پیامی این هفته را به همه جوانان و ورزشکاران این شهرستان تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است :
فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را به جامعه ورزشی شهرستان، به ویژه کارکنان اداره ورزش و امور جوانان و تمامی کسانی که در پیشبرد ورزش شهرستان سهمی را بر عهده دارند، تبریک عرض می نمایم. نام گذاری هفته تربیت بدنی و ورزش، مجالی برای اندیشیدن به روش های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است.
بی شک ورزش شهرستان فلاورجان، با توجه به ظرفیت ها و سرمایه انسانی جوان، مستعد و بالنده، از زمینه های بسیار خوبی برای رشد و تعالی بیشتر برخوردار است و با برنامه ریزی های مناسب و انجام سرمایه گذاری و حمایت های لازم، می توان شاهد حضور پر رنگتر و درخشش بیشتر ورزشکاران غیور شهرستان در عرصه رقابت های ملی و بین المللی گردید .
اینجانب فرارسیدن هفته تربیت بدنی را به کلیه دست اندرکاران امر تربیت بدنی و ورزش،مربیان ،ورزشکاران ،داوران ،پیشکسوتان، قهرمانان ورزشی وکلیه حامیان ورزشی شهرستان ورزش دوست فلاورجان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون جامعه ورزش کشور را مسئلت می نمایم .
اصغر هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc