کد خبر : 37620
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1396 - 6:00

حضور کاروان ایثار جانبازان در راستای برگزاری کنگره ملی ۱۳۰۰ شهید خط‌شکن در مدارس فلاورجان

حضور کاروان ایثار جانبازان  در راستای  برگزاری کنگره ملی ۱۳۰۰ شهید خط‌شکن در مدارس فلاورجان
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان:هدف از حضور کاروان ایثار در مدارس انتقال پیام شهدا به نسل جوان و دانش‌آموزان و آشنایی آنان با رشادت‌ها و فداکاری‌های جانبازان و رزمندگان در دفاع مقدس و ارتباط صمیمانه بین جانبازان و دانش‌آموزان است . 


کاروان ایثار با حضور جانبازان معزز هشت سال دفاع مقدس و همراهی مسئولین شهرستان در راستای برگزاری کنگره ملی ۱۳۰۰ شهید خط‌شکن شهرستان فلاورجان ، در مراسم صبحگاه هنرستان علامه امینی  حضور یافت.
کمالی مدیر  آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان ضمن تقدیر از حضور “کاروان ایثار” در این مراسم معنوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس عنوان نمود:« جانباران با رشادت و دلاوری برای دفاع از انقلاب ،اسلام، فرهنگ و تمدن میهن اسلامی در عرصه ی ایثار و فداکاری تا مرز شهادت رفتند و همه ی ما همیشه مدیون ایثارگری ها و از جان گذشتگی های این عزیزان هستیم» .
دکتر کمالی در ادامه اظهار داشت : « تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه امروزی ما بسیار ضروریست و لازم است این فرهنگ و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان ما انتقال یابد ».
مدیرآموزش و پرورش در ادامه تصریح نمود :« امروز جانباران از ما انتظار دارند در عرصه ی علم و دانش مجاهدت کنیم و با رعایت اصول اخلاقی و اراسته شدن به اخلاق و موازین اسلامی باقدرت عزت زندگی کنیم ».
سرهنگ آشوری فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی تاحیه مقاومت بسیج فلاورجان درحاشیه برگزاری مراسم با بیان اینکه کاروان ایثار در راستای برگزاری کنگره ملی ۱۳۰۰ شهید  شهرستان فلاورجان به همت حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان فلاورجان و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان برگزار شد عنوان کرد : هدف از حضور کاروان ایثار در مدارس انتقال پیام شهدا به نسل جوان و دانش‌آموزان و آشنایی آنان با رشادت‌ها و فداکاری‌های جانبازان و رزمندگان در دفاع مقدس و ارتباط صمیمانه بین جانبازان و دانش‌آموزان است .
وی در ادامه افزود: کاروان ایثار از آبان ماه به صورت نمادین فعالیت خود را در هنرستان پسرانه  علامه امینی ودبیرستان دخترانه  زهره بنیانیانو دبیرستان پسرانه علوی  آغاز نموده و در کلیه مدارس شهرستان تا زمان برگزاری کنگره ملی شهدای شهرستان در اسفند ماه سال جاری حضور خواهد یافت.
وی درپایان افزود جانبازان هشت سال دفاع مقدس باحضور  در کلاس درس  دانش آموزان خاطرات خود را برای  دانش آموزان بازگو  می کنند و دانش آموزان نیز در برگه های تحت عنوان دلنوشته های کاروان ایثار  احساس خود را ثبت می نمایند که این دلنوشته ها با همکاری کنگره ملی ۱۳۰۰ شهید خط‌شکن شهرستان فلاورجان به صورت کتاب در می آید
 
 
 
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc