کد خبر : 37639
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 - 17:40

شهرستان فلاورجان:

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان درشهرفلاورجان برگزار شد+تصاویر

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان درشهرفلاورجان برگزار شد+تصاویر
راهپیمایی روز ۱۳ آبان با حضور مردم و مسئولان شهرستان فلاورجان صبح امروز شنبه برگزار شد.

مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان در درشهرفلاورجان همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده آحاد مردم و مسئولان بویژه حضور پر شور دانش آموزان با سردادن شعارهای انقلابی و مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی  در مسیر میدان آزادی  تامصلی نمازجمعه شهرفلاورجان برگزار شد.
حاضران در راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، وفاداری خود را به نظام و انقلاب و تنفر قلبی خود را به استکبار جهانی ابراز داشتند. با تاکید بر لزوم حفظ استقلال همه‌جانبه ایران بر ادامه مبارزه با استکبار جهانی تاکید کردند.
حضور نسل سوم و چهارم انقلاب در این مراسم باشکوه نشان از این دارد که انقلاب اسلامی ایران و مبارزه با استکبار جهانی همواره شعار و اعتقاد اصلی ایرانیان در تمام دوران ها و حتی نسل های سوم و چهارم انقلاب است.
در پایان،راهپیمایی مردم ولایت مدار شهر ،همگام با دانش آموزان،فرهنگیان و دانشجویان  با حضور در مصلی نمازجمعه شهرفلاورجان. بیانیه راهپیمایی ۱۳ آبان که در آن بر تداوم حفظ آرمان‌های انقلاب و استکبارستیزی و اعتلای هویت ایرانی اسلامی تاکید شده بود،قرائت شد.
گفتنی است در ورودی مصلی نماز جمعه نمایشگاه اقلام فرهنگی با تمثال شهدای خط شکن شهرستان فلاورجان برگزار شدکه با استقبال خوب شرکت کنندگان همراه بود

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc