کد خبر : 37641
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 - 22:09

گزارش تصویری

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در بخش پیربکران برگزار شد+تصاویر

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در بخش پیربکران برگزار شد+تصاویر
با حضور امام جمعه محترم پیربکران و بهاران و مسئولین ادارات ، نیروهای نظامی و انتظامی ، دانش آموزان و آحاد مختلف مردم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در بخش پیربکران شهرستان فلاورجان برگزار شد

همزمان با سراسر میهن اسلامی ، همکاران و دانش آموزان بخش پیربکران  در دو شهر بهاران و پیربکران با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر با محکوم کردن جنایت های استکبار جهانی بر عزم جدی خود در تداوم آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کردند.
در شهر بهاران راهپیمایان از شهرداری بهاران به سمت باشگاه ورزشی باغکومه و در شهر پیربکران از فلکه شهرداری به سمت مصلی نماز جمعه حرکت کردند.
راهپیمایان در پایان مراسم راهپیمایی قطعنامه پایانی که در آن بر تداوم استکبار ستیزی ملت ایران علیه آمریکا و دشمنان اسلام و ایران بود، قرائت کردند.

 رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران نیز  در مراسم نواختن زنگ استکبار ستیزی در هنرستان بانو امین عنوان کرد : سیزدهم آبان‌ماه به علت مبارزه با نظام سلطه «روز ملی دانش‌آموز» نام‌گذاری شده است دانش‌آموزان وفرهنگیان همگام با سایر اقشار جامعه با حضور در مراسم  راهپیمایی این روز ثابت خواهند کرد که در تداوم راه و مسیر انقلاب استوار و ثابت قدم خواهند بود.

تصاویر:


 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc