کد خبر : 37674
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 بهمن 1397 - 8:54

ضرورت مشارکت بخش خصوصی در احداث طرح های عمرانی

ضرورت مشارکت بخش خصوصی در احداث طرح های عمرانی

معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: علاوه برتخصیص اعتبارات ملی مشارکت بخش خصوصی وخیرین دراحداث طرحهای عمرانی ضروری است. غلامی در افتتاح تعدادی از طرحهای دهه فجر شهرستان فلاورجان به اجرای ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت از کمک های خیرین ویکصد و۳۰ کیلومترآزادسازی بخش خصوصی اشاره کرد. وی کمک بنیاد برکت در امر مدرسه سازی را بعنوان

معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: علاوه برتخصیص اعتبارات ملی مشارکت بخش خصوصی وخیرین دراحداث طرحهای عمرانی ضروری است.

غلامی در افتتاح تعدادی از طرحهای دهه فجر شهرستان فلاورجان به اجرای ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت از کمک های خیرین ویکصد و۳۰ کیلومترآزادسازی بخش خصوصی اشاره کرد.

وی کمک بنیاد برکت در امر مدرسه سازی را بعنوان یک فرصت در این امرمهم بیان وتصریح کرد : باید از اعتبارات بنیاد برکت در این امر مهم استفاده کنیم و شرایط را برای استفاده از اعتبارات این بنیاد فراهم کنیم.

معاون عمرانی استاندار تصریح کرد :دو مدرسه متروکه شهرستان باید از موقوفه صارمیه تجهیز و نوسازی شود یا در راستای فضاهای فرهنگی تغییر کاربری شود.

به گفته وی یک هزار و ۴۵۲ طرح صنعتی، کشاورزی؛ خدماتی، مذهبی، گردشگری و فرهنگی در ایام الله دهه فجربا اعتبار دو هزار ۵۰۰ میلیارد تومان دراستان افتتاح و بهره برداری شد که سهم شهرستان فلاورجان از این رقم را ۵۲ طرح با اعتبار۱۳میلیارد تومان اعلام کرد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc