کد خبر : 37680
تاریخ انتشار : جمعه 12 بهمن 1397 - 9:05

رژه بزرگ تاکسیرانان و موتورسواران فلاورجانی

رژه بزرگ تاکسیرانان و موتورسواران فلاورجانی

به مناسبت ۱۲ بهمن ماه سالروز بازگشت تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، رژه بزرگ تاکسیرانان و موتورسواران فلاورجانی برگزار شد. معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری فلاورجان درباره این آیین چنین گفت: در این آیین انقلابی، خودروهای تاکسی و موتورسواران در حرکتی نمادین برای تجدید میثاق با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی، از فرهنگسرای

به مناسبت ۱۲ بهمن ماه سالروز بازگشت تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، رژه بزرگ تاکسیرانان و موتورسواران فلاورجانی برگزار شد.

معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری فلاورجان درباره این آیین چنین گفت: در این آیین انقلابی، خودروهای تاکسی و موتورسواران در حرکتی نمادین برای تجدید میثاق با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی، از فرهنگسرای غدیر شهرداری فلاورجان شروع به حرکت نموده و با پیمودن مسیر چهار راه شهداء، میدان آزادی، میدان جمهوری و میدان دانشگاه در گلستان شهدای شهر فلاورجان به این مراسم آئینی پایان دادند.

امین ا… رهنما همچنین افزود: در این آیین انقلابی خودروهای تاکسی و موتورسیکلت ها با نمادهای انقلاب تزیین شده بود.

وی در خاتمه بیان داشت: در پایان، شرکت کنندگان با قرائت فاتحه ای بر سر مزار شهدای انقلاب اسلامی به مقام شامخ این شهدای عظیم الشأن ادای احترام و با آرمان های این بزرگ مردان تاریخ تجدید میثاق نمودند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc