کد خبر : 37707
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 آذر 1397 - 0:39

مراسم اختتامیه کنگره ملی به پنجم اسفندماه (روز شهرستان) موکول شد

مراسم اختتامیه کنگره ملی به پنجم اسفندماه (روز شهرستان) موکول شد

بسم رب الشهداء والصدیقین شهادت بالاترین فضیلتی که خداوند این ارمغان آسمانی را به پاک ترین جهادگران در راه خویش عطا می فرماید. و الحق سخنی بالاتر و معنوی تر از ذکر مقام این آسمانیان درزنده نگه داشتن میراث ماندگارشان سراغ نداریم . درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم

بسم رب الشهداء والصدیقین

شهادت بالاترین فضیلتی که خداوند این ارمغان آسمانی را به پاک ترین جهادگران در راه خویش عطا می فرماید. و الحق سخنی بالاتر و معنوی تر از ذکر مقام این آسمانیان درزنده نگه داشتن میراث ماندگارشان سراغ نداریم .

درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مومن و ولایتمدارو همیشه در صحنه شهرستان فلاورجان که باردیگر برای تجدیدبیعت با آرمانهای مقدس شهداو بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای , حماسه ای دیگر آفریدید.

این کمک و حضور با شکوه شما مردم عزیز و شهیدپرورشهرستان فلاورجان در برگزاری اجلاسیه ، مراسمات شهرهای مختلف شهرستان ، فضاسازی شهری ، برپایی ایستگاه های صلواتی ، کمک در ساخت و تکمیل مجموعه فرهنگی شهدای خط شکن ، برپایی نمایشگاه و… دارای پیامهای متعددی برای سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بود و با این حماسه بزرگ ثابت کردید که در ادامه راه شهدا و مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی همچون گذشته همواره در صحنه حاضر بوده و در حفظ و صیانت از دست آوردها و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاهی نخواهید کرد .

کنگره ملی سرداران و ۱۴۰۰ شهید خط شکن فلاورجان ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی تک تک شما مردم شریف در لبیک به ندای شهدا و مقتدای خویش حضرت آیت الله امام خامنه ای که همواره تاکید دارند : امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست از شما تشکر نموده با توجه به لزوم تکمیل فاز دوم مجموعه فرهنگی شهدای خط شکن که شامل سالن سینما و مجموعه اداری می باشد و همچنین به نتیجه رساندن تعداد بیشتری از کتب در دست تألیف کنگره، مراسم اختتامیه کنگره ملی سرداران و ۱۴۰۰ شهید خط شکن که قرار بود پنج شنبه ۸ آذرماه ۱۳۹۷ برگزار شود به پنجم اسفندماه سال جاری که مصادف با روز شهرستان و به شهادت رسیدن ۱۵۴ شهید خط شکن در عملیات خیبر می باشد موکول می نماییم تا در این روز بزرگ بتوانیم با برپایی مراسم باشکوهی که باحضور یکی از شخصیت های کشوری برگزار می شود از دیگر دستاوردهای کنگره نیز رونمایی کنیم .

موفقیت همگان را در پرتو توجهات حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان ارواحنا له الفداء از درگاه خداوند منان مسئلت می نماییم .

روابط عمومی کنگره ملی سرداران و ۱۴۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc