کد خبر : 37797
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اسفند 1397 - 9:20

۵۲۰ نفر در بزرگترین رویداد قرآنی شهرستان فلاورجان شرکت می کنند

۵۲۰ نفر در بزرگترین رویداد قرآنی شهرستان فلاورجان شرکت می کنند

، احمد آزادگی اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در روز پنجشنبه ۹ اسفند ماه در شهرستان فلاورجان برگزار می شود. وی در ادامه افزود: در همین راستا آزمون کتبی این بزرگترین رویداد قرآنی در دبیرستان امام خمینی فلاورجان و آزمون شفاهی آن

، احمد آزادگی اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در روز پنجشنبه ۹ اسفند ماه در شهرستان فلاورجان برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: در همین راستا آزمون کتبی این بزرگترین رویداد قرآنی در دبیرستان امام خمینی فلاورجان و آزمون شفاهی آن نیز در اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان فلاورجان برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان ادامه داد: این آزمون در رشته های حفظ جزء ۳۰ طرح بشارت ۱۴۵۲ و رشته های ناس تا زلزال و گروه بعد رشته های ناس تا طارق بوده و علاوه بر آن رشته های حفظ جزء اول ، سه جزء اول ، پنج جزء اول، ده جزء اول ، پانزده جزء اول و بیست جزء و حفظ کل قرآن کریم و حفظ سور منتخب ملک و واقعه نیز به عنوان رشته های دیگر برگزار می شود..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc