کد خبر : 37862
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 آذر 1397 - 11:45

گلزار شهدای روستای قلعه میر و اسفهران در امامزاده حیدر(ع) فلاورجان ساماندهی شد

گلزار شهدای روستای قلعه میر و اسفهران در امامزاده حیدر(ع) فلاورجان ساماندهی شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: طی مراسمی پروژه ساماندهی گلزار شهدای روستای قلعه میر و اسفهران در امامزاده حیدر(ع) فلاورجان به بهره برداری رسید.

احمد آزادگی اظهار داشت: همچنانکه خورشید، بزرگ ترین مؤذن صبح است شهید نیز والاترین مکبر آزادگی است و کدام تکبیر، رساتر و فراگیرتر از شهادتینی که در بی تعلق ترین ثانیه های زندگی، بر زبان شهید جاری می شود؟!

وی در ادامه افزود: شهدا، رفته اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته اند. شهادت، مرز زمین و آسمان است و شهدا، مرزبانان هماره بیداری، شهیدان، پیامبران حماسه انسان اند که ما را مسئولیتی ممتد که در لحظه لحظه زندگی مان جاری است، نازل کرده اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه بیان کرد: مراسم غبار روبی و تعویض سنگ مزار شهدای دو روستای قلعه میر و اسفهران با پیگیری و همت اداره اوقاف و امور خیریه و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فلاورجان روز پنج شنبه ۲۹ آذر ماه با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و خانواده های معظم شهدا و مردم ایثارگر روستاهای اطراف بندارت، کرفشان، دارفشان، قلعه میرو اسفهران در امامزاده شاه حیدر واقع در روستای اسفهران برگزار شد .

احمد آزادگی در ادامه بیان کرد: در طی مراسم ساماندهی قبور شهدا مراسم زیارت عاشورا و اجرای گروه موزیک سپاه صاحب الزمان نیزبرگزار شد وسپس سنگ مزار شهدا تعویض و عطر افشانی شد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc