کد خبر : 37886
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1397 - 12:25

برپایی جشن های دهه ولایت در ۱۰ بقعه شهرستان فلاورجان

برپایی جشن های دهه ولایت در ۱۰ بقعه شهرستان فلاورجان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان از اجرای ویژه برنامه‌های دهه ولایت در جوار حرم مطهر بقاع متبرکه شهرستان فلاورجان خبر داد و گفت: در جوار حرم مطهر ۱۰ امامزاده جلیل القدر و بقعه متبرکه شهرستان ویژه برنامه های دهه ولایت برگزار می شود.

، احمد آزادگی اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه در دهه‌ ولایت به دنبال فرهنگ سازی و ترویج سبک زندگی اسلامی در قالب طرح ولایت علوی اکمال دین نبوی است.

وی افزود: غدیر حقانیت دین اسلام را ثابت می‌کند و پاسخی به وهابی‌ها است و ما می‌خواهیم در طرح ها و برنامه های این دهه امیر المونین علی(ع) را به عنوان اسوه والگوی حسنه معرفی کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه تأکید کرد: هدف از اجرای برنامه و برگزاری جشن‌ها در این ایام ترویج و نهادینه کردن فرهنگ غدیر و تبدیل بقاع به قطب فرهنگی و ترویج فرهنگ وقف برای اجرای جشن های غدیرخم است.

احمد آزادگی درباره برگزاری جشن های ویژه دهه ولایت در امامزادگان عظیم الشان گفت: جشن های دهه ولایت از روز سه شنبه ۳۰ مرداد ماه همزمان با روز عرفه آغاز شده و تا روز پنجشنبه ۸ شهریور ماه عید سعید غدیر خم نیز ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: ایجاد فضای جشن و سرور ، تبلیغ پیام غدیر، پاسخگویی به شبهات غدیر و تبیین جایگاه امامت و ولایت را از جمله اهداف برگزاری این جشن ها عنوان و اظهار کرد: در هر یک از روزهای دهه ولایت، برنامه های ویژه ای در جوار آستان مقدس امامزادگان برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان بیان کرد: دعوت از سخنرانان و مدیحه سرایان برجسته استان، راه اندازی ایستگاه های همه واقف باشیم و… است.

وی اضافه کرد: برگزاری مراسم جشن میلاد امام هادی علیه السلام ، سخنرانی مذهبی با تشریح مفاد و مضامین نورانی زیارت جامعه کبیره ، برگزاری جشن سراسری عید غدیر با حضور مردم ولایتمدار در قالب کاروان های شادی با عنوان کاروان شادی جشن ولایت علوی (بصورت راهپیمایی) و حرکت به سمت امام زادگان و بقاع متبرکه از جمله دیگر برنامه ها است..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc