کد خبر : 38002
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 دی 1397 - 10:33

فارغ‌التحصیلان دانشگاهی باید کارآفرین باشند

فارغ‌التحصیلان دانشگاهی باید کارآفرین باشند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان گفت: در دنیای امروز افق فکری ما باید تغییر کند، به‌طور‌ی‌که فارغ‌التحصیلان ما کارآفرین باشند.

شهلا روزبهانی در نشستی که عصر امروز به دعوت هیأت‌رئیسه دانشگاه آزاد فلاورجان با حضور دانشجویان رشته‌های فنی‌ تشکیل شد با بیان اینکه رشته‌های بنیادی حوزه فنی در دنیای امروز جایگاه ویژه‌ای دارند، گفت: متأسفانه برخی فارغ‌التحصیلان رشته فنی برای جذب در بازار کار دچار مشکل هستند و انتظار دارند که باید استخدام شده و حقوق‌بگیر باشند.

وی افزود: در دنیای امروز افق فکری ما باید تغییر کند، به‌‌طوری‌که فارغ‌التحصیلان ما کارآفرین باشند و بتوانند کسب‌وکار ایجاد کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان عنوان کرد: باید بپذیریم آفرینش همه ما هدفمند است و خداوند توانمندی‌های فراوانی را در هر یک از ما به ودیعه گذاشته که شناخت این توانایی و تبدیل آن از قوه به فعل وظیفه خود ماست.

روزبهانی با بیان اینکه جوان ایرانی باور دارد که می‌تواند تحول‌آفرین باشد، ابراز امیدواری کرد که جوانان‌ امروز با توکل به خدا و پشتکار و تلاش بی‌وقفه بتوانند آینده خود و دیگر ملت‌های جهان را به شایستگی رقم بزنند.

در این نشست از دانشجویان ممتاز رشته‌های فنی قدردانی شد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc