کد خبر : 38872
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 اسفند 1397 - 10:15

رضا قاسمی: با حمایت می‌توانم برای سومین‌بار سهمیه المپیک بگیرم

رضا قاسمی: با حمایت می‌توانم برای سومین‌بار سهمیه المپیک بگیرم

رضا قاسمی، دونده سرعتی ایران می‌گوید، اگر حمایت شود می‌تواند برای سومین‌بار سهمیه المپیک بگیرد.

رضا قاسمی که توانست در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی داخل سالن ۲۰۱۹ تهران در دوی ۶۰ متر قهرمان شود اظهار کرد: مسابقات خیلی خوبی بود. هر ساله این مسابقات برگزار می‌شد اما فکر می‌کنم امسال نسبت به قبل شرایط بهتر بود. کیفیت مسابقات خوب بود و این سبب می‌شود که رکورد ورزشکاران بالا برود.

وی در مورد رقبایش ادامه داد: رقبای خوبی از مالزی و عمان داشتم. البته مهری رضایی و مهران حسینی نیز رقبای خوبی بودند. با حضور ۴ رقیب خوب توانستم با رکورد ۶.۷۰ قهرمان شوم.
قاسمی خاطرنشان کرد: امیدوارم که این مسابقات در سال آینده بهتر شود. برای ادامه داشتن این مسابقات باید دید شرایط اقتصادی و بودجه فدراسیون به چه شکل است.
دونده سرعتی ایران در ادامه در خصوص المپیک ۲۰۲۰ گفت: هنوز رکوردهای ورودی المپیک را اعلام نکرده‌اند. اما شرایط نسبت به گذشته سخت‌تر شده است. اگر از سوی فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش حمایت شوم می‌توانم برای سومین دوره سهمیه المپیک بگیرم.
قاسمی گفت: در المپیک صعود به مرحله نیمه‌نهایی و نهایی نتیجه خوبی است. ولی قطعاً ورودی المپیک مهم‌تر است. من امیدوارم بتوانم در ۱۰۰ یا ۲۰۰ متر سهمیه المپیک بگیرم.
وی در مورد مسابقات قهرمانی آسیا پیش رو نیز گفت: مسابقات قهرمانی آسیا – قطر پیش روی ما است و ما ۴ دونده خوب در ۱۰۰ متر داریم. پیشنهادم به فدراسیون این است که تیم ۴ در ۴۰۰ متر را برای نخستین‌بار راهی مسابقات آسیا کند تا بتوانیم در آسیا صاحب مدال شویم..

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc