کد خبر : 38889
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اسفند 1397 - 15:37

مراسم روز درختکاری در فلاورجان برگزار شد

مراسم روز درختکاری در فلاورجان  برگزار شد

مراسم روز درختکاری، با کاشت نهال درختان مقاوم به کم آبی توسط مسئولین شهر و شهرستان، شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان برگزار شد.

پانزدهم اسفند ماه هرسال ، روزی است که در هفته منابع طبیعی در راستای حفظ و توسعه ی فضاهای سبز و طبیعت ، تمامی کشور در یک بسیج همگانی، اقدام به کاشت درخت می نمایند .

در این مراسم که از ساعت ۱۰ صبح امروز در ابتدای مسیر کندرو بلوار فاضل هندی، یکی از پروژه های تازه تاسیس توسط شهرداری، برگزار شد، امام جمعه شهر، شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر ، جمعی از مسئولین شهر و شهرستان و همچنین جمعی ازخانواده معظم شهداء، اهالی و معتمدین شهر فلاورجان نیز دراین مراسم حضور داشتند به نام شهدای گرانقدر شهرستان ، هر یک درختی به رسم یادبود کاشتند .

در این مراسم مهندس جواد نصری ضمن گرامیداشت این روز و خوشامدگویی به مدعوین عزیز چنین اظهار نمود: در راستای اشاعه فرهنگ درختکاری روز جمعه ۱۷ اسفند ماه سال جاری نیز در محل برگزاری نماز جمعه شهر فلاورجان توزیع ۱۵۰۰ اصله نهال های مثمر و مقاوم به کم آبی خواهیم داشت.

شهردار فلاورجان در پایان سخنان خود گفت: کاشت این نهال ها موجب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عظیم الشأن هشت سال دفاع مقدس به ویژه سرداران و ۱۴۰۰ شهید خط شکن شهرستان خواهد بود که در اقدامی بی سابقه با همکاری اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با نصب اتیکت نام سرداران و شهیدان شهرستان فلاورجان بر روی درختان توانستیم بار دیگر با آرمان های شهداء تجدید میثاقی دوباره داشته باشیم..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc