کد خبر : 39060
تاریخ انتشار : شنبه 25 اسفند 1397 - 7:30

آموزش و پرورش پیربکران برای اسکان مسافران نوروزی آماده است

آموزش و پرورش پیربکران  برای اسکان مسافران نوروزی آماده است

رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران :مرکز آموزشی رفاهی چمرود،۳ مدرسه در شهر پیربکران و یک مدرسه با ۱۸ اتاق در شهر بهاران برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده اند

سهرابی رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران در گفتگو با نیوز فلاورجان درباره ستاد اسکان مسافران نوروزی گفت: آموزش و پرورش پیربکران همانند سایر دیگر دستگاه ها تلاش خوبی در ساماندهی و برنامه ریزی اسکان مسافران نوروزی دارد.
وی درادامه افزود :در سال گذشته آموزش و پرورش پیربکران پذیرای میهمان از ۱۴ استان کشور بوده است. مدارس منطقه از نوع تیپ ۱ یعنی با کلیه تجهیزات و امکانات برای ستاد اسکان انتخاب شده اند.
رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران درادامه افزود :۳ مدرسه در شهر پیربکران، ۱ مدرسه با ۱۸ اتاق در شهر بهاران و مرکز آموزشی رفاهی چمرود برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده اند که همه آنها قبل از ۲۸ اسفند ماه به طور کامل تجهیز خواهند شد.

سهرابی در ادامه افزود: با هماهنگی شهرداری و اداره میراث فرهنگی نقشه های راهنما از سطح شهر و بروشورهایی جهت معرفی آثار تاریخی شهر پیربکران آماده شده است که در اختیار مسئولین پایگاه هلال احمر در ورودی شهر برای مسافران نوروزی قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره ادامه داد: ستاد مرکزی اسکان نوروزی که پایگاه آن در اداره آموزش و پرورش است نیز بروشورهایی با هماهنگی اداره میراث فرهنگی جهت معرفی منطقه به میهمانان نوروزی عرضه می دارد.
سهرابی رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران در پایان افزود :آموزش و پرورش پیربکران آمادگی لازم جهت پذیرفتن مسافران نوروزی و همکاری با دیگر نواحی استان را در این امر دارد.
.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc