کد خبر : 39492
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 فروردین 1398 - 19:39

مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام و المسلمین محمدی مینادشتی+تصاویر

مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام و المسلمین محمدی مینادشتی+تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین محمدی مینادشتی از شاگردان حکیم میرزامحمد شیرازی و آیت ا… خوی بود که سالها در مدرسه صدر اصفهان به تدریس در رشته های فقه و اصول، تاریخ اسلام مشغول بود و شاگردان زیادی تربیت کرد.

به گزارش نیوز فلاورجان پیکرحجت الاسلام و المسلمین محمدی مینادشتی ، پنج شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۸ از کنار قبور شهدای گمنام (ورودی محله مینادشت شهر ایمانشهر ) به سمت منزل آن شادروان وسپس بسمت گلستان شهدای محله مینادشت انجام تشییع شد

حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی مینادشتی امام جماعت محله مینادشت عصر روز گذشته بر اثر کهولت سن و بیماری در ۹۱سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی مینادشتی از شاگردان حکیم میرزامحمد شیرازی و آیت ا… خوی بود که سالها در مدرسه صدر اصفهان به تدریس در رشته های فقه و اصول، تاریخ اسلام مشغول بود و شاگردان زیادی تربیت کرد. این عالم ربانی در سراسر عمر بابرکت خود ، گام های زیادی در ترویج و نشر اسلام ناب محمدی و معارف نورانی اهل بیت علیهم السلام برداشته است.
ییکر این عالم ربانی امروز در محله مینادشت شهر ایمانشهر با حضور عموم مردم تشییع و در گلزار شهدای این محله به خاک سپرده شد.

 .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc