کد خبر : 39646
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 فروردین 1398 - 19:23

ثبت نام ۱۸۰نفر درچهل و دومین دوره مسابقات قرآن شهرستان فلاورجان

ثبت نام ۱۸۰نفر درچهل و دومین دوره مسابقات قرآن شهرستان فلاورجان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فاورجان از اعلام فراخوان چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف از پنجم بهمن ماه در سطح شهرستان خبر داد و گفت: ثبت‌نام چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف از پنجم بهمن ماه آغاز شده و تا ۲۰ فروردین ماه نیز ادامه دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان با اشاره به اینکه چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در ۱۵ رشته برگزار می‌شود، افزود: این دوره از رقابت‌های قرآنی در رشته‌های حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم، حفظ و معارف احادیث قرآن و تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود. که رشته های معارفی مرحله مقدماتی آن در اسفندماه برگزار شد.

وی در ادامه بیان کرد: اذان، دعاخوانی، همسرایی، همخوانی، مقطع خوانی، گروه خوانی، آثار دو یا چند زبانه(عربی، فارسی، انگلیسی و..) و انشاد انفرادی تک خوانی محور از سایر رشته‌های این دوره مسابقات سراسری قرآن کریم است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فاورجان در ادامه عنوان کرد: علاقمندان می‌توانند به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان مراجعه و یا به نشانی www.quranedu.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

در ادامه وی افزود : این مدت ۱۸۰نفر در شهرستان دراین مسابقات ثبت نام کرده اندکه ۷۰ درصد از شرکت کنندگان در رشته های حفظ شرکت کرده و از بین این تعداد ثبت نامی ۶۰ درصد از ثبت نام کنندگان از خواهران هستند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات ویژه بزرگسالان بوده و علاقمندان حداقل سن ۱۸ سال به بالا می‌توانند شرکت کنند، عنوان کرد: زمان ثبت‌نام چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف از پنجم بهمن ماه آغاز و تا ۲۰ فروردین ماه ادامه دارد.

احمد آزادگی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات قرانی در سه بخش شهرستان، استانی و کشوری عنوان کرد: آزمون شهرستانی ۲۰ فروردین ماه تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: مرحله کشوری چهل ودومین دوره مسابقات قران سازمان اوقاف وامور خیریه در سال ۹۸ در استان اصفهان برگزار می شود..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc