کد خبر : 39783
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 فروردین 1398 - 10:06

جلسه هماهنگی سی وهفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در شهرستان فلاورجان برگزار شد

جلسه هماهنگی سی وهفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در شهرستان فلاورجان برگزار شد

جلسه هماهنگی سی وهفتمین دوره مسابقات قرآن،عترت ونماز استان اصفهان به میزبانی شهرستان فلاورجان جهت هماهنگی های لازم باحضورمدیرآموزش و پرورش در سالن امیرکبیر برگزارشد

به گزارش نیوز فلاورجان ،این جلسه که باحضور مدیرآموزش وپرورش،معاون پرورشی،کارشناسان فرهنگی وهنری،مدیردارالقرآن،فرماندهی بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه فلاورجان وتعدادی از مدیران مدارس متوسطه برگزارشد

قربانعلی کاظمی مدیرآموزش وپرورش فلاورجان  برگزاری مسابقات قرآنی را در این شهرستان اقدامی پسندیده برای حاکم کردن فرهنگ قرآنی در سطح جامعه عنوان کرد.

وی میزبان بودن این شهرستان را در برگزاری این دوره از مسابقات مهم عنوان کرد و گفت: دستگاه‌ها و ادارات مختلف باید در این زمینه به آموزش و پرورش کمک کنند تا این مسابقات با شکوه‌ برگزار گردد.

مدیرآموزش وپرورش فلاورجان ابراز امیدواری کرد بتوانیم با یاری خداوند میزبان خوبی برای دانش آموزان شرکت کننده در این دوره از مسابقات قرآنی باشیم تا آنان با خاطره خوب شهرستان را ترک کنند.

ایشان همچنین درخصوص بازدید دانش آموزان ازاماکن تاریخی شهرستان افزود: هماهنگی های لازم با اداره میراث فرهنگی شهرستان انجام شده ومقرر گردید که دانش آموزان از اماکن تاریخی شهرستان نیزبازدید بعمل آورند.

در ادامه این جلسه رمضان رحیمی معاون پرورشی مدیریت از حضور ۳۵۰ دانش آموز برتر قرآنی در این مسابقات خبر داد.

رمضان رحیمی معاون پرورشی آموزش و پرورش فلاورجان گفت: آزمون نهایی سی وهفتمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز دانش آموزی استان ۲۸و۲۹فروردین ماه به میزبانی این شهرستان با شرکت ۳۵۰ دانش آموز برتر قرآنی دختر وپسر با نظارت ۴۰ داور مجرب برگزار خواهد شد. وی افزود: این مسابقات در۱۱رشته قرآنی برگزارو در پایان نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

ایشان همچنین افزود: هماهنگی های لازم جهت میزبانی مناسب این دوره از مسابقات درحال انجام است وبرپایی نمایشگاه،بازدید از اماکن تاریخی،تجلیل از خانواده های معظم شهدا از جمله برنامه های در نظر گرفته شده است.

همچنین در این جلسه مدیران مدارس به بیان نظرات و اقدامات حوزه کاری خود و نیازهایی که برای انجام شایسته میزبانی مسابقات قرآنی در سطح شهرستان لازم است، پرداختند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc