کد خبر : 40205
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 فروردین 1398 - 9:00

برگزاری جشن نیمه شعبان در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان فلاورجان

برگزاری جشن نیمه شعبان در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان فلاورجان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان ، با اشاره به برنامه‌های این اداره به مناسبت نیمه شعبان میلاد منجی عالم بشریت، گفت: جشن نیمه شعبان در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان به مدت ۳ روز از روز جمعه ۳۰فروردین ماه برگزار می‌شود.

احمد آزادگی اظهار داشت: جشن نیمه شعبان با ویژه‌برنامه‌های اجتماع منتظران ظهور، دعای کمیل، دعای ندبه، اطعام، برپایی خیمه‌های معرفت و ایستگاه صلواتی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در شهرستان گفت: جشن نیمه شعبان در امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان،امامزادگان شریف و میر مرتضی(ع) شروردان، سید محمد(ع) لارگان ، یونس(ع) زازران و…….. برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه افزود: طبق پیش بینی های به عمل آمده حدود ۷هزار زائر از این برنامه ها استفاده خواهند کرد.

احمد آزادگی اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی چون سخنرانی، مولودی خوانی و قرائت قرآن توسط قاریان برجسته در بقاع متبرکه با حضور عموم مردم برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان ادامه داد: در این آئین‌ها برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است تا در کنار ایجاد فضایی شاد برای شرکت‌کنندگان بتوانیم از فیوضات و برکات این روز مبارک نیز زائرین را بهره‌مند کنیم که این امر گامی مهم در راستای تبدیل بقاع متبرکه و امامزادگان به قطب‌های فرهنگی جامعه است.

احمد آزادگی خاطرنشان کرد: برپایی نمازجماعت، توزیع هدایایی فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی ایستگاه صلواتی، برپایی ایستگاه مشاوره وقف و ایجاد وقف جدید، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در جوار بقاع متبرکه با دعوت از صاحب نظران و کارشناسان عرصه ای مهدویت، برپایی محفل انس با قرآن کریم از دیگر برنامه های جشن نیمه شعبان است..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc