کد خبر : 40374
تاریخ انتشار : جمعه 30 فروردین 1398 - 17:50

کمک های دانش آموزان و فرهنگیان فلاورجان به سیلزدگان خوزستان ارسال شد

کمک های دانش آموزان و فرهنگیان فلاورجان به سیلزدگان خوزستان ارسال شد

معاون پشتیبانی آموزش وپرورش شهرستان فلاورجان گفت:سومین محموله کمک‌های فرهنگیان و دانش آموزان با ۲ دستگاه کامیون شامل کالای غیرنقدی و ۵۰ میلیون ریال به صورت وجه نقدی است که توسط این مدیریت ارسال می شود.

معاون پشتیبانی آموزش وپرورش شهرستان فلاورجان درآیین ارسال این کمک ها به خبرنگار نیوزفلاورجان گفت: فرهنگیان ودانش آموزان نوع دوست این شهرستان ازبدو وقوع سیل به کمک آسیب دیدگان شتافتند.
صفری زاده افزود: در این ارتباط کمک های مردمی این شهرستان به مناطق سیلزده در چندین نوبت انجام که آموزش و پرورش شهرستان نیز توانست نقش بسزایی در این زمینه ایفا کند.
معاون پشتیبانی آموزش وپرورش شهرستان فلاورجان گفت: فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا با تمام وجود به کمک هموطنان سیل زده شتافتند و حس نوع دوستی خود را به بهترین شکل ممکن ادا کردند و جای تقدیر دارد.

صفری زاده افزود: سومین محموله کمک‌های فرهنگیان و دانش آموزان با ۲ دستگاه کامیون شامل کالای غیرنقدی و ۵۰ میلیون ریال به صورت وجه نقدی است که توسط این مدیریت ارسال می شود.
وی گفت: آب معدنی، کنسرو، برنج، پوشاک بچه‌گانه، پودر لباسشویی، شامپو، ماکارونی، قند، نوشت‌افزار، شیر خشک،  وسایل بهداشتی، روغن، کفش، پتو، تشک، شلوار، دستمال کاغذی، حبوبات و جعبه‌های جایزه از عمده اقلام اهدایی است.
وی یادآورشد: مجموعه آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان همه تلاش خود را برای یاری رساندن به هموطنان بکار گرفته و مجدد به این مناطق اقلام مورد نیاز ارسال خواهد کرد.

 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc