کد خبر : 40642
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 - 22:26

پدر سردار شهید «محمود قنبری» آسمانی شد

پدر سردار شهید «محمود قنبری» آسمانی شد

فرماندارشهرستان فلاورجان طی پیامی درگذشت حاج تقی قنبری جولرستانی پدر معظم سردار شهید «محمود قنبری را به مردم شریف شهرستان و خانواده وی تسلیت گفت.

مرحوم «حاج تقی قنبری جولرستانی » پدر سردار شهید والامقام محمود قنبری، پس از عمری صبر بر فراق فرزند شهیدش،دعوت حق را لبیک گفت.

گفتنی است شهیدمحمود قنبری جولرستانی در سوم فروردین ماه سال ۱۳۴۳، در شهرستان فلاورجان به دنیا آمد. وی فرمانده واحد تخریب لشکرمقدس امام حسین (ع) را بر عهد داشت تا اینکه در دهم بهمن سال (۱۳۶۷) در حین پاکسازی وجمع آوری مینهای مناطق جنگی در حادثه ی دلخراش انفجار مینها در منطقه دارخوئین خرمشهر  به فیض شهادت نائل گردید .

فرماندارشهرستان فلاورجان نیز طی پیامی درگذشت حاج تقی قنبری جولرستانی پدر معظم سردار شهید «محمود قنبری را به مردم شریف شهرستان و خانواده وی تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است .
سلامٌ علیکم
پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

مرحوم «حاج تقی قنبری» پدر شهید معظم «سردار محمود قنبری» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزند شهیدش درود می‌فرستم.

این مصیبت بزرگ را به کانون داغدیده قنبری و آحاد مردم ولایتمدار شهرستان شهدای خط شکن فلاورجان و بویژه روستای جولرستان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و علو درجات اخروی،و برای بازماندگان معزز، صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.

..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc