کد خبر : 40678
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 - 14:47

جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان در فلاورجان برگزار شد

جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان در فلاورجان  برگزار شد

در این جلسه حجت الاسلام محمد قدوسی، امام جمعه فلاورجان و علی ساعدی، فرماندار شهرستان فلاورجان و حجت الاسلام سید ناصرموسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، مشکلات شهرستان فلاورجان را در حضور استاندار اصفهان و مسئولان استانی مطرح کردند

جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان صبح امروز با حضور استاندار اصفهان، نمایندگان مجلس، مدیران کل و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی به میزبانی شهرستان فلاورجان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام محمد قدوسی، امام جمعه فلاورجان و علی ساعدی، فرماندار شهرستان فلاورجان و حجت الاسلام سید ناصرموسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، مشکلات شهرستان فلاورجان را در حضور استاندار اصفهان و مسئولان استانی مطرح کردند

دکترعباس رضایی استاندار اصفهان در جلسه مجمع نمایندگان استان در شهرستان فلاورجان، اظهارداشت: لازم است برای بررسی دقیق مشکلات و مسائل فلاورجان میزی در استانداری تشکیل شود و با همکاری معاونین و مدیران مربوطه نسبت به رفع مشکلات با قیمانده از این جلسه تصمیم گیری گردد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه مشکلات واحدهای تولیدی برای طرح در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید احصا گردد، اظهارداشت: برخی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در استان از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مرتفع خواهد شد و برخی نیز برای پیگیری بیشتر مسئولان کشوری منعکس می شود.
عباس رضایی با بیان اینکه با همت، هماهنگی و همدلی بسیاری از مسائل و مشکلات حل و فصل خواهد شد، افزود: باید از امکانات موجود حداکثر استفاده را در جهت اشتغال و رونق تولید داشته باشیم.
رضایی با تاکید بر اینکه در واگذاری زمین به واحدهای تولیدی؛ صنعتی و دیگر بخش ها توجه لازم صورت گیرد، افزود: باید در راستای اختصاص تسهیلات بانکی برای آبیاری قطره ای تلاش شود تا از کشت غرقابی جلوگیری بعمل آید.
وی با بیان اینکه برخی از مشکلات مزمن شده است و باید همت و اراده لازم در جهت رفع این مشکلات وجود داشته باشد، افزود: با توجه به تحریم های موجود باید انتظارات خود را معقول نماییم تا بتوانیم به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.
استاندار اصفهان با بیان اینکه در شرایط موجود نیز می توان با قوت و قدرت کار کرد، افزود: تحریم ها و حوادث طبیعی فرصت است و باید از این فرصت ها در جهت رونق تولید و اشتغال بیشتر استفاده نمود چرا که این هنر مدیریت است.
وی به مشکلات شهرستان فلاورجان اشاره کرد و افزود: نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی؛ امام جمعه و فرماندار باید مسائل محلی را حل و فصل نمایند.
عباس رضایی خواستار توجه ویژه مدیران استان نسبت به رفع مشکلات شهرستان فلاورجان در ابعاد مختلف شد و افزود: باید مسائل با برنامه ریزی و زمانبندی لازم پیگیری و گزارش مربوطه ارائه گردد.
استاندار اصفهان در پایان تاکید کرد: عزم همه مدیران باید کار و تلاش و خدمت به مردم باشد که در این راستا خداوند متعال نیز خداوند نیز کمک خواهد کرد.
.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc