کد خبر : 40709
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 - 9:06

طرح ضیافت الهی در ۱۰ بقعه شهرستان فلاورجان برگزار می شود

طرح ضیافت الهی در ۱۰ بقعه شهرستان فلاورجان برگزار می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان: هدف از اجرای طرح ضیافت الهی را ترویج فرهنگ غنی اسلام، قرآن و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است،

احمد آزادگی اظهار داشت: غبار روبی و عطر افشانی امامزادگان شهرستان از اقداماتی است که در ماه مبارک رمضان و در قالب طرح ضیافت الهی در ۱۰ بقعه متبرکه شهرستان فلاورجان اجرا می شود.

وی در خصوص برنامه های طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه شهرستان فلاورجان گفت: اقامه نماز جماعت، برپایی خیمه های معرفت، ۴غرفه کودک و نوجوان، ۵ غرفه مشاوره دینی، وقف و خانواده، ۴ محفل انس با قران کریم با حضور قاریان استانی و شهرستانی در قالب این طرح و در ماه میهمانی خداوند با هدف ایجاد فضایی معنوی برای زائران این اماکن متبرکه و با هدف تبدیل بقاع مکتبرکه اجرا می شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه افزود: برگزاری مراسم سخنرانی معرفتی با حضور استادان برجسته استانی در شبهای رمضان، مراسم میلاد امام حسن مجتبی (ع)، احیای شب های قدر، ترتیل خوانی قران کریم، مسابقه پیامکی قران کریم، جلسات تفسیر قرآن و اقامه نماز عید سعید فطر از دیگر برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ماه مبارک رمضان است که در قالب طرح ضیافت الهی در جوار حرم مطهر بقاع متبرکه شهرستان در ماه مبارک رمضان اجرا می شوند .

احمد آزادگی در ادامه هدف از اجرای طرح ضیافت الهی را ترویج فرهنگ غنی اسلام، قرآن و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، عنوان کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به برگزاری افطاری ساده گفت: با کمک خیران در ۴ بقعه متبرکه شهرستان فلاورجان سفره های افطاری ساده نیز جهت پذیرایی از روزه داران و میهمانان خداوند گسترده خواهد شد..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc