کد خبر : 40741
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 - 18:37

گرامیداشت روز کارگر در شهرداری فلاورجان +تصاویر

گرامیداشت روز کارگر در شهرداری فلاورجان +تصاویر

گرامیداشت روز کارگر در شهرداری فلاورجان با حضورامام جمعه فلاورجان ، مهندس نصری شهردار، رییس شورای اسلامی شهر، جمعی از مدیران شهری و کارگران شهرداری در فرهنگسرای غدیر شهرداری فلاورجان برگزار شد

به مناسبت ۱۱ اردیبهشت ماه و گرامیداشت روز کارگردر مراسمی که در فرهنگسرای غدیر شهرداری فلاورجان همراه با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت امام جمعه شهر حضرت حجت الاسلام قدوسی برگزار شد از زحمات کارگران شهرداری فلاورجان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

در ابتدای مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، حجت الاسلام قدوسی امام جمعه شهر فلاورجان با سخنرانی خویش به تجلیل از مقام والای کارگران زحمت کش پرداخت که در راه سعادت، سربلندی و پیشرفت امور شهر با جدیت گام بر می دارند.
در ادامه این مراسم نیز شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان ضمن گرامیداشت و عرض تبریک به مناسبت این روز بر زحمات و تلاشهای شبانه روزی کلیه کارگران ارج نهادند.
در پایان مراسم نیز با حضور امام جمعه محترم شهر، ریاست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان، مدیرعامل شرکت بازیافت و مدیریت پسماند شهرستان، حاج سید رضا موسوی امام جماعت شهرداری، شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان از کارگران شاغل در شهرداری با اهداء لوح سپاس و هدایایی مراتب تقدیر و تشکر بعمل آمد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc