کد خبر : 41227
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 - 22:58

انهدام باند حرفه ای سند نمره در اصفهان/کشف ۳۰ میلیارد ریال قطعات اوراقی خودرو

انهدام باند حرفه ای سند نمره در اصفهان/کشف ۳۰ میلیارد ریال قطعات اوراقی خودرو

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری اعضای یک باند حرفه ای سند نمره، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳۰ میلیارد ریال قطعات اوراق شده از خودروهای مسروقه کشف شد.

به گزارش نیوز فلاورجان سردار “مهدی معصوم بیگی” اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت خودروهای “زانتیا” ،”ویتارا” و”پژو” در استان اصفهان و چندین استان دیگر کشور، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان “فلاورجان” قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، سارقان خودروهایی که مالکان آنها قصد فروش داشتند را در سایت دیوار شناسایی و پس از ملاقات با مالک در اقدامی ناگهانی و با اعمال خشونت خودرو را سرقت می کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: کاراگاهان با انجام اقدامات تخصصی و فنی پلیسی دریافتند،سارقان پس از سرقت، خودروها را در یک کارگاه متروکه، سند نمره و اوراق می کنند.

سردار معصوم بیگی خاطرنشان کرد: یک گروه مجرب از کارآگاهان پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی، در بازرسی از این کارگاه، ۸ خودرو شامل ۶ دستگاه زانتیا، یک دستگاه سواری ویتارا و یک دستگاه سواری پژو که سند نمره شده بودند را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه این خودورها از استان های “اصفهان” و “البرز” و “تهران” سرقت شده بودند، بیان کرد: همچنین، ۳۰ میلیارد ریال قطعات اوراق شده از خودروهای مسروقه نیز که سارقان آنها را در سایت دیوار به فروش می رساندند، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی اذعان کرد: در این رابطه، ۴ سارق حرفه ای خودرو دستگیر و پرونده این سرقت ها برای روشن شدن دیگر ابعاد آن مفتوح است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه خودروهای کشف شده پس از طی مراحل قانونی به مالکان بازگردانده می شود از افرادی که به این شیوه از آنان سرقت شده خواست، به پلیس آگاهی اصفهان واقع در خیابان قائمیه مراجعه کنند..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc