کد خبر : 41494
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 - 10:28

۱۷۵ کیلوگرم تریاک در فلاورجان کشف وضبط شد

۱۷۵ کیلوگرم تریاک در فلاورجان کشف وضبط شد

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف ۱۷۵ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک سواری پژو پارس درفلاورجان خبر داد.

 به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ “غلامحسین صفری” سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان مطلع شدند، سوداگران مرگ در حال انتقال محموله‌ای افیونی از شرق کشور به اصفهان می‌باشند که وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران یک سواری پژو پارس متعلق به سوداگران مرگ را در یکی از محور‌های فرعی شهرستان “فلاورجان” شناسایی کردند بیان داشت: در یک عملیات غافلیگرانه خودرو متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۱۷۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: همچنین یک دستگاه سواری سمند نیز که راه پاک کن و همدست خودروی حامل مواد بود شناسایی و توقیف شد.
وی با اشاره به دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این عملیات بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در پایان با بیان اینکه، مبارزه با مواد مخدر به عنوان ابر آسیب جامعه است از اجرای برنامه اطلاعاتی و عملیاتی گسترده به منظور شناسایی و برخورد با باند‌ها و شبکه‌های قاچاق خبر داد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc