کد خبر : 41625
تاریخ انتشار : جمعه 3 خرداد 1398 - 12:02

برگزاری جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در فلاورجان

برگزاری جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در فلاورجان

آخرین تغییرات در فرآیند جذب دانشجو در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در فلاورجان بررسی شد

به گزارش نیوز فلاورجان  عصر روز گذشته یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان برگزار شد.

مسعود جعفری‌نژاد رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان دستور کار این شورا را بررسی برنامه‌های عملیاتی سال ۱۳۹۸ و بررسی آخرین تغییرات در فرآیند جذب دانشجو عنوان و ابراز امیدواری کرد بروندادهای حاصل از خرد جمعی این جلسه برای کل واحد‌های استان اصفهان مثمر واقع شود.

احمد آذین دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان هم در این جلسه ابراز امیدواری کرد همه ما در زمره افرادی باشیم که نهایت اطاعت و بندگی را از اوامر الهی داشته باشیم و بتوانیم از این ماه مبارک رمضان فیض و بهره کامل ببریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان نیز به‌عنوان میزبان جلسه شورای استان با برشمردن عملکرد واحد فلاورجان درباره فعالیت‌های درآمدزایی غیرشهریه‌ای بیان کرد: با توجه به اینکه فرآورده‌های زالو در سطح دنیا بسیار کاربرد دارد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان در نظر دارد برای نخستین‌بار در کشور مرکز تحقیقات زالو را راه‌اندازی کند.

شهلا روزبهانی گفت: با توجه به تجهیزات گسترده‌ای که در زمینه تحقیقات زالو در این دانشگاه وجود دارد، امیدواریم با جذب سرمایه‌گذار بتوانیم در حوزه صادرات این موجود زنده ورود پیدا کنیم..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc