کد خبر : 41694
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 خرداد 1398 - 10:22

برگزاری آیین جزءخوانی قرآن در پارک شهر زازران

برگزاری آیین جزءخوانی قرآن در پارک  شهر زازران

آیین جزءخوانی قرآن با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر زازران(شهر مرواریدهای سرخ) و نهادهای مذهبی وفرهنگی این شهر درشبهای ماه مبارک رمضان، یک ساعت بعد ازافطار درپارک امامزاده یونس برگزار می شود.

به گزارش نیوز فلاورجان رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان با بیان اینکه ماه رمضان ماه برکت، رحمت و آمرزش و یکی از باارزش ترین و با فضیلت ترین ماهها است.عنوان کرد : یکی از مهم ترین اقدامات به منظور ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم به ویژه در ماه مبارک رمضان است.

وی عنوان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر زازران با همکاری نهادهای مذهبی وفرهنگی اقدام به برگزاری مراسم جز خوانی قرآن کریم نموده است.

وی اعلام کرد : یکی از برنامه های جز خوانی قرآن کریم در شهر زازران واقع درپارک امامزاده یونس (بوستان شهدا )برگزار می شود و دوستداران قرآن هرشب بعد از نماز مغرب وعشا به تلاوت قرآن می پردازند. که این برنامه با استقبال خوبی روبرو شده است

وی ادامه داد :این حرکت ابتکاری موجب ترویج و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی و حضور بیشتر مردم و به ویژه جوانان در محیط های باز فراهم شود.

حجت الاسلام محمود محمدی در ادامه با بیان اینکه مراسم جز خوانی در مساجد شهرستان برگزار می شود افزود :آیین جزءخوانی قرآن کریم هر روزدرماه مبارک رمضان در بیش از ۱۴۰ مسجد در شهرستان فلاورجان برگزار می شود

 

 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc