کد خبر : 41731
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 خرداد 1398 - 11:51

پیگیری رفع مشکلات روستای پلارت درحوزه آموزش و پرورش

پیگیری رفع مشکلات روستای پلارت درحوزه آموزش و پرورش

رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران در حضور نمازگزاران روستای پلارت عنوان کرد :مشکلات شما را در امر آموزش و پرورش شنیدیم و پیگیر رفع آنها هستیم.

رئیس اداره و معاون آموزش و نوآوری  آموزش و پرورش پیربکران در نماز جماعت ظهر و عصر روستای پلارت حضور یافتند.

به گزارش نیوز فلاورجان  رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران در حضور نمازگزاران روستای پلارت در بخش پیربکران در تاریخ پنجم  خرداد ماه ۹۸ گفت: این روستا دارای ۳ واحد آموزشی می باشد و دانش آموزان این روستا از رتبه های برتر کنکور در سال های گذشته بوده اند.

وی ادامه داد: افتخار بزرگی است برای ما که پیرو مکتبی هستیم که پیامبر آن حضرت محمد(ص) و معجزه آن قرآن است. آموزش و پرورش در بحث قرآنی فعالیت های خوبی داشته است و پرورش نخبه های قرآنی از اهداف آن است.

سهرابی افزود: با نماینده مردم در شهرستان فلاورجان و فرماندار فلاورجان قبلا در جمع شما مردم بزرگوار حضور داشتیم. مشکلات شما را در امر آموزش و پرورش شنیدیم و پیگیر رفع آنها هستیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران در پایان صحبت های خود به کلاس های اوقات فراغت آموزش و پرورش در تابستان ۹۸ اشاره کرد و ار آنجا که دورنمای کشور، دانش آموزان امروز هستند به ثبت نام دانش آموزان در این کلاس ها طبق علاقه و استعداد آنها تاکید کرد.

بعد از صحبت های  سهرابی رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران  مردم سئوالات خود را در امر آموزش و پرورش پرسیدند و رئیس اداره به آنها پاسخ داد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc