کد خبر : 41785
تاریخ انتشار : شنبه 11 خرداد 1398 - 12:46

آگهی مزایده جایگاه CNG فلاورجان

آگهی مزایده جایگاه CNG فلاورجان

شرکت کنندگان جهت دریافت فرم شرکت در مزایده و کسب اطلاعات ببشتر به واحد امور قراردادهای شهرداری مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۷۴۲۴۰۰۰_۰۳۱ داخلی ۲۲۱ تماس حاصل نمائید.
ر

” آگهی مزایده جایگاه CNG فلاورجان ”
شهرداری فلاورجان در نظر دارد به استناد مصوبه ۵/۱۲۱ مورخ ۹۸/۰۲/۱۱ شورای محترم اسلامی شهر فلاورجان جایگاه عرضه گاز طبیعی CNG متعلق به شهرداری واقع در فلاورجان خیابان ملاصدرا را از طریق مزایده عمومی به شرکت های دارای مجوز رسمی از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران همراه با تجربه مفید و تخصص لازم با شرایط ذیل به مدت یکسال شمسی با قیمت کارشناسی به صورت اجاره واگذار نماید.

_قیمت پایه اجاره ساختمان و کلیه تجهیزات جایگاه بر اساس قیمت کارشناسی ماهیانه مبلغ ۳۶۶/۰۰۰/۰۰۰ ریال می باشد.
_ شرکت کنندگان می بایست جهت أخذ اسناد مزایده مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ ریال به شماره حساب سیبا ۰۱۰۷۰۳۰۷۴۷۰۰۱ نزد بانک ملی به نام شهرداری فلاورجان واریز نمایند.
_ شرکت کنندگان می بایست جهت سپرده شرکت در مزایده مبلغ ۲۱۹/۶۰۰/۰۰۰ ریال به صورت ضمانت نامه بانکی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب سیبا۳۱۰۰۰۰۳۴۴۴۰۰۲ نزد بانک ملی به نام سپرده شهرداری فلاورجان اقدام نمایند.
_ پیشنهاد دهندگان باید پیشنهادات خود را حداکثر تا آخر وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۹۸/۰۳/۱۹ در سه پاکت الف و ب و ج لاک و مهر شده، که کلیه اسناد و مدارک موجود در پاکت های الف و ب وج به غیر از سپردن تضمین شرکت در مزایده مهر و امضاء مجاز شرکت(طبق آخرین تغییرات اساسنامه شرکت) انجام گرفته و همه پاکت ها را در لفافه مناسب لاک و مهر نموده و به دبیرخانه حراست شهرداری تحویل نمایند.
_ کلیه پیشنهادات رأس ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۹۸/۰۳/۲۰ در محل شهرداری باز و قرائت می گردد.
_ شرکت کنندگان جهت دریافت فرم شرکت در مزایده و کسب اطلاعات ببشتر به واحد امور قراردادهای شهرداری مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۷۴۲۴۰۰۰_۰۳۱ داخلی ۲۲۱ تماس حاصل نمائید.
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc