کد خبر : 41857
تاریخ انتشار : شنبه 11 خرداد 1398 - 13:24

پیگیری مشکلات آموزش و پرورش در روستای علیشاهدان

پیگیری مشکلات آموزش و پرورش در روستای علیشاهدان

رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران  و همراهان در نماز جماعت ظهر و عصر مسجد روستای علیشاهدان حضور یافتند.

به گزارش نیوز فلاورجان  در تاریخ هفتم خرداد ماه ۹۸رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران  در صحبت های خود بعد از قرائت نماز عصر در مسجد روستای علیشاهدان بیان داشت: آموزش و پرورش در کنار مردم و با همراهی مردم فعالیت خود را انجام می دهد. دانش آموزان مستعد و توانمندی که منطقه پیربکران دارد نشان دهنده دید وسیع اولیا به امر آموزش و پرورش است. همین افراد مستعد یعنی دانش آموزان، آینده سازان جامعه اسلامی هستند.

وی در ادامه با توجه به اهمیت و فضائل ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن گفت: در طول سال همواره به دانش آموزان توصیه می کنیم که قرآن را با توجه به معنی آن در روز قرائت کنند. خوشبختانه در زمینه قرآن منطقه پیربکران دانش آموزان مستعد و حافظ قرآن زیادی دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران در ادامه به مشکلات آموزش و پرورش در روستای علیشاهدان اشاره کرد و گفت: دو واحد آموزشی در این روستا مشغول فعالیت می باشد. بافت مدرسه ابتدایی فرسوده است. در بازدید معاون وزیر، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان فلاورجان در پروژه مهر ۹۷ از مدارس فرسوده منطقه، این موضوع ثابت شد و امیدواریم که در آینده نزدیک این مشکل در این روستا بر طرف شود.

بعد از صحبت های سهرابی  مردم روستا مشکلات خود را از جمله تشکیل پایگاه اوقات فراغت در یکی از مدارس روستا در تابستان ۹۸ جهت رفاه حال دانش آموزان و تفکیک جنسیت مدرسه ابتدایی را برای رئیس اداره بیان کردند و خواهان رسیدگی به این امور شدند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc