کد خبر : 42001
تاریخ انتشار : جمعه 17 خرداد 1398 - 21:19

شهردارکلیشادوسودرجان : اتمام پروژه جدول گذاری دو کمربندی باهنر و رجایی /روح تازه در کالبد شهر کلیشادوسودرجان

شهردارکلیشادوسودرجان : اتمام پروژه جدول گذاری دو کمربندی باهنر و رجایی /روح تازه در کالبد شهر کلیشادوسودرجان

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل روابط عمومی شهرداری کلیشادوسودرجان دکترحامداخگر شهردار کلیشادوسودرجان از اتمام پروژه جدول گذاری دو کمربندی باهنر و رجایی خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل روابط عمومی شهرداری کلیشادوسودرجان دکترحامداخگر شهردار کلیشادوسودرجان از اتمام پروژه جدول گذاری دو کمربندی باهنر و رجایی خبر داد.

شهردار کلیشادوسودرجان با بیان اینکه شهرداری ها به عنوان متولیان اصلی عمران و بهسازی محیط های شهری نقش به سزایی در توسعه شهر ها، بهبود محیط و سیما و منظر شهری دارند گفت: در این خصوص بخش قابل ملاحظه ای از اعتبارات شهرداری ها همه ساله در بخش عمران شهر هزینه می شود که می تواند ضمن ایجاد رضایتمندی در شهروندان، موجبات امید به زندگی، نشاط اجتماعی و تعالی فرهنگ شهری را در ابعاد اجتماعی و فرهنگی نیز در پی داشته باشد.
وی در ادامه از اتمام پروژه جدول گذاری دو کمربندی باهنر و رجایی خبر داد.
وی اجرای طرح های زیرساختی را مهم ارزیابی کرد و اظهار کرد: رسیدگی و رفع مشکلات شهروندان از مهمترین اصول خدمت رسانی است و با توجه به این مهم خیز بلند شهرداری کلیشادوسودرجان در اتمام پروژه جدول گذاری دو کمربندی باهنر و رجایی با اعتباری بالغ ۷۰۰ میلیون ریال در ابتدای سال جاری و در کمترین بازه زمانی خود گواه اهمیت به این مهم است.
شهردار کلیشادوسودرجان با بیان اینکه این دو کمربندی در زمان پیک ترافیک شهری نقش بسزایی در روان سازی تردد در شهر دارد افزود: این پروژه بالغ بر ۳ هزار متر جدول گذاری داشته که اعتبار مورد نیاز این پروژه از محل اعتبارات عمرانی شهرداری با هدف تسهیل در تردد و زیبا سازی فضای شهر به اتمام رسیده است.
اخگر با تاکید بر اینکه شهرداری کلیشادوسودرجان به منظور حصول چشم اندازها ، راهبردها و سیاستهای اجرایی در ارتقاء کیفیت زندگی و سطح رضایت شهروندان و حرکت در جهت توسعه پایدار شهری با تدوین استراتژی و با رویکردی یکپارچه و متمرکز و نظام مند پروژه ها و طرح های خود را مدیریت می کند تصریح کرد: از مهم ترین معیارها در انتخاب و اولویت بندی پروژه های شهری مقایس عملکرد پروژه، میزان منابع و اعتبارات مالی ، پناسیل اجرایی هم راستا با خواسته ها ونیاز های روز مردم ، میزان تاثیر مثبت بر محیط زیست و میزان جذب و تشویق سرمایه گذاری های جدید در شهر عنوان کرد .
وی خاطرنشان کرد: تمامی پروژه های شهرداری کلیشادوسودرجان در جهت توسعه پایدار شهری و در مدار طرح ها و استراتژیهای تدوین شده با مدیریت جهادی توام با قوت و قدرت حرکت می نماید ..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc