کد خبر : 42385
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 تیر 1398 - 20:07

برق، جان سارقش را گرفت

برق، جان سارقش را گرفت

فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: سارق کابل های برق شهری هنگام سرقت بر اثر برق گرفتگی از بالای تیر چراغ برق بر زمین پرتاب شده و براثر شدت سوختگی شدید در دم جان باخت.

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ” حسن نیکبخت” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان در پی اطلاع از وقوع یک فوت مشکوک در یکی از روستاهای این شهرستان بلافاصله در محل حضور یافته و به تحقیق و بررسی در خصوص این موضوع پرداختند.
وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متوفی قصد چیدن کابل های تیرچراغ برق را داشته که پس از بالا رفتن از آن با برق فشار قوی برخورد کرده و دچار برق گرفتگی می شود و به علت شدت صدمه وارده به زمین سقوط کرده و در دم فوت می کند.
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان عنوان کرد: پس از تکمیل شدن تحقیقات فوت سارق توسط نیروهای اورژانس تائید و جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل شد.
سرهنگ نیکبخت، با هشدار به سارقان به ویژه سارقان کابل های برق اظهار داشت: سارقان کابل های برق علاوه بر اینکه باعث ایجاد خسارت به بیت المال و برهم زدن نظم و اخلال در زندگی مردم شهر ها و روستاها می شوند با خطر مرگ نیز دست و پنجه نرم می کنند و بنابر این پلیس به این افراد هشدار می دهد که از این گونه حوادث و وقایع عبرت بگیرند و راه کج دیگران را تجربه نکنند چرا با این کار یا با خطر مرگ مواجه می شوند و یا توسط پلیس دستگیر و تحویل قانون خواهند شد..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc