کد خبر : 42520
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 تیر 1398 - 20:16

۲ کشته بر اثر سقوط خودرو در کانال آب اشترجان

۲ کشته بر اثر سقوط خودرو در کانال آب  اشترجان

_ رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از جان باختن ۲ نفر و مجروح شدن یک نفر در حادثه سقوط خودروی سواری در کانال آب محور خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل پلیس ،سرهنگ”حسین پورقیصری”  اظهار داشت: کارشناسان پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان شب گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط یک دستگاه خودروی سواری هیوندای در کانال آب بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان مشخص شد این خودرو در حال عبور از محور روستایی “ونهر- اشترجان” بوده که به علت نا معلومی از جاده منحرف و در کانال آب سقوط می کند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در این حادثه ۲ نفر از سرنشینان خودرو فوت و یک نفر نیز مجروح شده و توسط تیم های امدادی به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ پورقیصری با بیان اینکه علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است، گفت: بیشترین حوادث جاده ای مربوط به عدم رعایت سرعت مطمئنه، عدم توجه رانندگان به جلو و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی است که در این خصوص به رانندگان توصیه می کنیم از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کرده و با آرامش، تمرکز بالا و رعایت سرعت مطمئنه به رانندگی بپردازند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc