کد خبر : 42546
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 تیر 1398 - 13:06

جلسه رئیس واعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان با رئیس کلانتری ۱۱

جلسه رئیس واعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان با رئیس کلانتری ۱۱

جلسه ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر با ریاست و معاونت کلانتری ۱۱ شهر فلاورجان در محل دفتر شورای اسلامی شهر برگزار گردید.

به گزارش نیوز فلاورجان جلسه ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر با ریاست و معاونت کلانتری ۱۱ شهر فلاورجان در محل دفتر شورای اسلامی شهر برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه جناب سروان ترکیان ضمن عرض خسته نباشید به ریاست و اعضای شورای شهر از همکاریها و تعاملات صورت گرفته با نیروی انتظامی از سوی شهرداری و در مجموعه کلانتری ۱۱ تشکر نمود.
وی در ادامه اظهار داشت هرچه این تعاملات بیشتر باشد ضمن اینکه دو طرف سود خواهند برد بلکه بهره وری مردم نیز از خدمات بیشتر بوده و نهایتاً رضایتمندی مردم حاصل خواهد شد.
در ادامه سرکار خانم دکتر اله دادیان ریاست شورای اسلامی شهر ضمن تشکر از زحمات نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در شهر ، اظهار داشت تمام فعالیتها باید زیر سایه امنیت باشد.
وی در ادامه از امنیت به عنوان کلمه با معنایی یاد نمود که در نظام جمهوری اسلامی همه مردم آن را لمس می کنند و امنیت در جامعه را مرهون تلاش و همت بالای مردان نیروی انتظامی دانست.
ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان در ادامه بعضی از مشکلات شهر و شهروندان در باب نظم و امنیت عمومی را مطرح که از جانب ریاست و معاونت کلانتری۱۱ پاسخ داده شد..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc